כמובן, לגברים אין חזה, כמו נשים, אבל בכל אדם יש פטמות. אצל גברים ונשים, הם שונים בכושר ובמטרה, אבל ב שלם, אלה הם כל אותם הפטמות. למרבה הצער, יש כמה מחקרים על נושא של פטמות, במיוחד זכר.

התוכן של המאמר

1 Best טכניקות ידניות לגירוי של פטמות אצל גברים 2 הטוב ביותר טכניקות לגירוי של פטמות פטמות 3 אחרים שיטות גירוי של פטמות

המחקר שנערך בשנת 2006 הראה כי רק 17% גברים סיפקו שותפים לפטמות שלהם לליטוף, בעוד המספר נשים נהנות מלטפות בחזה הסתכמו ב -59%.

על פי הסקר שנערך, 52% מהגברים ו -82% מהנשים אומרים זאת גירוי של פטמות גורם להתרגשות מינית חמורה. אבל לא כל הנשים יודע שאדם יכול להיות נעים כמו עבורם. על ה הבסיס של אותו מחקר נמשך מסקנות כי 78% מהנשים ו -40% מהגברים מסכים כי גירוי לא רק גורם עוררות מינית, אבל ומחזקת אותו.

תארו לעצמכם חלומות ילידים בישראל, כא ... Читать дальше »
Просмотров: 3285 | Добавил: melanidl4g | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

חוסר היכולת להפסיק לחשוב על סקס ללא דאגה, להשאיל על מחשבה על סקס יכול מאוד רעל החיים. מחשבות אובססיביות על כל נושא נחשבים לאחד הסימנים של הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD). פסיכותרפיסטים אמריקנים העריכו כי כמעט רבע מאנשים הסובלים מ- OCC, לופת עלו במדויק.

התוכן של המאמר

1 מחשבות אובססיביות על סקס - אלה לא פנטזיות סקסיות 2 תסמינים של מחשבות מין אובססיבי 3 איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס

רבים נוטים לשקול אובססיה למחשבות על סקס כבעיה זכרית בעיקר, מחקרים הראו כי נשים מתמודדות עם זה מזל לעתים קרובות לא פחות. נוכחותה של מחשבות אובססיביות אינה אומרת שאדם יפעל בהתאם להם. אבל כל מעורפל לוקח יותר מדי כוח, אז הוא תמיד רוצה להיפטר ממנו.

מחשבות אובססיביות על סקס אינן פנטזיה מינית

פנטזיות סקסיות שונות ביסודו של מחשבות אובססיביות. פנטזיה לגרום לרגשות חיוביים, מייצגים תשוקות נוסחה.

שלא כמו פנטזיה, רעיונות אובססיביים אינם מביאים כל שב ... Читать дальше »

Просмотров: 318 | Добавил: melanidl4g | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

טיפים נהוג לתת מלצרים, נהגים מוניות, שוויצרי, סבלים, אבל מה עם עובדי ספא של גברים? אם נדבר על שדה הפנאי באופן כללי, הטיפים מקבלים חשפנות, צרכנים ואפילו מודלים מצלמות. מאשר מעסויות גרוע יותר?

בפועל להשאיר תה לאחר מושב של עיסוי ארוטי הוא לא נפוץ מאוד ברוסיה. בונוס מזומנים נעים יכול להיות חיכה על ידי כ 50-30% מהלקוחות. אבל זה די טוב. שקול בפירוט רב יותר כי כוננים גברים לעזוב טיפים וכיצד להגדיל באופן משמעותי את הרווחים שלהם בשל לקוחות נדיבים.

אילו סכומים הם לחשב את המעסה

לענות באופן חד משמעי על שאלה זו קשה, שכן הרבה בעיקר תלוי בסלון שבו אתה הולך לעבוד. אם זה מקום עלית במרכז העיר, אז הגברים הולכים לשם רמה מקבילה, כלומר, כמויות של טיפים יהיה בסדר גודל גבוה יותר.

בממוצע, לקוחות לעזוב מ 500 ל 2000 רובל. בהתאם לעלות התוכנית וכיצד הנערה הראתה את עצמה במהלך הפגישה. לפעמים הם באים במיוחד רבותות נדיבות שיכולות לעזוב 5, 10,000 ועוד. זה, כמובן, קורה לעתים נדירות.

... Читать дальше »

Просмотров: 273 | Добавил: melanidl4g | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

יש רצון להביא אדם למצות? זוהי משימה פשוטה למדי, אם אתה יודע את "10 נשיקות" טכניקה עיסוי.

רבים מאמינים כי גברים לא כל כך מסודרים ללטף כמו נשים. הם אוהבים את עיניהם והכל לא משנה. פסק דין כזה שגוי.

כל נציג של החלק החזק של האנושות ישמח, אם הנערה נופלת כל מוסכמת קודם לכן ונותנת לה חוויה חדשה, הנאה והרפיה.

אל תנשק אותך בשקט

נשיקה שקטה לא תעשה אפקט מתאים כמו מי נתמך על ידי גניחה רגשית. בנוסף לצורך אדם לשמוע, יש פונקציונליות נעימה בצורה של רטט שפתיים, כגון גירוי נוסף של אזורי גוף רגישים.

סוד הוא לנשק שפתיים יבשות. קל לגעת בפנים, השפתיים משפיעות על השיער הקצר, שגורמת לרעד וציפייה נעימה.

נשיקת השפתיים יכולה גם להיות ייחודית בכוח הנסתר שלה, אם קצת תופס את השיניים של אדם קטן ולירות בעצמו.

מאפייני הטכנולוגיה

סוג זה של עיסוי ידרוש שלילי, השתקפות ור ... Читать дальше »

Просмотров: 240 | Добавил: melanidl4g | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

העולם המודרני, לבסוף, בהחלט מכתיב, לשים אותו מעט, כללי החברה. ללא ספק, יש לציין כי, בכל מלח, כולם רוצים, באופן כללי, יש עצמאות כלכלית. פשוט יש לך כמה מאיתנו כל הזמן אומר עבודה הגון עם רווחים גדולים הוא די קשה. בפרט, אם אנחנו מדברים על בנות הלומדות במוסד חינוכי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

סטודנטים עדיין דורשים כספים, באופן כללי, לקחת תלבושות, ללכת למועדונים ולשלם עבור אימון. האם ניתן להרוויח כספים ענקיים, עובדים רק פעמיים בשבוע? עיסוי, לשים את זה מעט, יעזור לך למצוא מקום כזה שבו אתה יכול להרוויח כלים טובים. באתר האינטרנט שלנו, באופן כללי, מודעות מוצגות מן המלווה הטוב ... Читать дальше »

Просмотров: 242 | Добавил: melanidl4g | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

הריון - תקופה מיוחדת בחיי הגברת. אולי אתה יכול ליהנות מין כאשר אתה מהיר כמו בטן גדל ורגליים להתנפח כדי לדבר כל כך לדבר? איך להיות, אם אתה גבר ואתה מפחד לפגוע בעצמך, איך לקבל שותף בהריון? אנו מבינים יחד עם תוכניות.

התוכן של המאמר

1 סקס במצב המתנה

סקס במצב המתנה

"אנחנו עם, כפי שכולם יודעים, בן הזוג שלנו יש סקס בכל 3 הריונות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי למעשה, יום אחד אחר הצהריים אנחנו סוף סוף קנו סקס, ואת הבת שלי, lol נולד בלילה. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל בזרע יש חומר כימי המסייע, התברר לאובדן. הרופאים יש לציין שלוש פעמים מומלץ כי יש לנו יחסי מין כדי לעורר משלוח, "- 2001Words. "לא היה לנו מספיק סקס, שכן במהלך ההריון הליבידו שלי נפלה לתחתית. אבל ב -36 שבועות, אנו, באופן כללי, יש סקס, ומאוחר יותר התינוק נולד לפחות מ 24 שעות, "- Tejasgrass. "יש לנו יחסי מין כל הזמן כאשר בן הזוג לא יש בחילה בבוקר" - טכנית. "אני חושבת שאם ניסיתי לסרב לבן הזוג שלי כשהיתה בהיריון, היא תהיה לי, באופן כללי, נהרסה. יש לה את ה ... Читать дальше »
Просмотров: 450 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

מגזר יחסים גברים ונשים - משחק. מתמשך, מרתק ומסקרן. אבל נשים להסתכן תמיד הרבה יותר גברים. כל בחורה קשורה מאוד לגבר. הוא הופך להיות קרוב מבחינה רגשית לאחר התאריך או הנשיקה הראשונה. היא מתחילה לחלום, לתכנן חיים משותפים, זקנה בכפר, והוא מתחיל לזוז! ומיד עוקב אחרי פאניקה, ייאוש ופחד.

מה לעשות?

תחילה ונרגיע. ביחסים עם גברים, אנחנו חייבים תמיד להיות קר ורציונלי. זכור, ללמוד אקסיום - צייד גבר, הוא חייב לחפש אותך. למד את זה ופעל כלל זה. נסו לא לכתוב ולא להתקשר הראשון, אפילו את מספר התווים בהודעות שלך צריך להיות פחות ממנו. ולענות מאוחר יותר, תמיד. אם הוא מתעניין בך, הוא ימצא את ההזדמנות למצוא אותך. אם זה נעלב, זה לא יהיה בסדר, ואז לחשוב על זה, ואם אתה צריך כאלה כאלה?

אבל הוא נשאר, אתה ממשיך להיפגש, לתקשר. להישאר במוח מפוכח אם רק הנישואין נכנסים התוכניות שלך, תמיד להיות על ההמחאה. האדם צריך תמיד להעריך בפעולות. במיוחד גם האיש נבדק במצבים קיצוניים או טיול. לעקוב אחר אם הוא דואג לך, ​​זה מ ... Читать дальше »

Просмотров: 243 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

סקס הוא אחת משיטות הביטוי של אהבה, אבל אפילו עובדה זו אינה מפריעה לגברות לצעוק, "הגברים הם רק מין וצריכים" ושאר הגמטים המרופטים על היעדר רגשות. הרצון לקיים יחסי מין עם אדם אהוב הוא תהליך טבעי, אחד המרכיבים החשובים של נישואים מאושרים בריאים ושיטת פנאי טובה.

התוכן של המאמר

1 אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה? 2 גברים הלוואי יותר סקס מאשר נשים? 3 גבירותיי הלוואי יותר אהבה מאשר גברים?

לא כולם מסכימים עם הצהרות אלה, בהתחשב יחסי מין רק חוב נשוי. בשל סוג כזה של דעות, מתעוררת שאלה, למה גברים מאחלים מין וגברות של אהבה? יש צורך להבין, סקס ואהבה הם שני צדדים של מטבע אחד או מילים אנטגוניסטיות?

אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה?אני

אהבה היא פעילות בהירה שממלאת אדם מלמעלה של הדף. יש צורך להעלות את מה שאהבה במיוחד דוחפת אנשים להתלבש והישגים גדולים, על מעשים אמיצים ושטויות בלתי מתפשרות. אהבה סוף סוף מוביל תשוקה וכיצד להתבטא, לשלוט רצון חזק לשלוט אדם אח ... Читать дальше »

Просмотров: 367 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

ייעוץ כללי של רופאים הם כאלה שבתוכו מגיפה צריכה להימנע מגשר פיזי צפוף. הן עם זרים עם אותם אנשים שאיתם אתה חי תחת קורת גג אחת.

התוכן של המאמר

1 ומה עוד לעשות? 2 הוא כל כך מועבר או לא? 3 יכול להיות? נחוץ! 4 ואם השותף לא רוצה?

במקביל, הרופאים מבינים את זה בדוק מצב זה לא מציאותי. ולכן רופאים רבים עושים חוט - בסדר, לעשות אהבה, אבל רק במקרה זה, אם אתה ואת שלך חצי השני להתבונן בכל אמצעי זהירות.

אז בוחן ג'ניפר ליטנר - מורשה הביתה מטפל תחכום, מיטהופאתולוג מוסמך. בנוסף, סקס יכול להוריד את מידת המתח כי למעשה תופעים על רקע אוניברסלי בהלה.Oxytocin ו dopamine יש השפעה חיובית על שלך עסקים עם שותף ועם עצמנו. בסופו של דבר אתה הופך להיות קרוב יותר זה לזה לחבר, וההתרגשות נעלמת.

מה עוד לעשות?אני

השיחה התקיימה בחודש מרץ, אם כך יש בעיצומו ש ... Читать дальше »

Просмотров: 230 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

אם הטכניקות המזרחיות, כפי שהיינו מדברים, עיסוי ארוטי מתמקדים גם ברוחניים וחושניים כחלק מהמרכיב, אז באירופה, ההשפעה הפיזית האינטנסיבית על גוף האדם על ידי מניפולציה עיסוי. לכל הנריק לינג, שגר בשוודיה במאה ה -19, פיתח טכניקת עיסוי ייחודית, מכוונת לא רק לאספקת השרירים, והמפרקים של האדם. מטבע הדברים, יש צורך בפגישות הקלאסיות והריפוי, אך עובדי הספא של הגברים הם גם לא, לשים את זה בעדינות, נשאר בצד ואומץ מטכניקה זו במידה מסוימת כמו חלקים ייחודיים. אז היה עיסוי ארוטי שוודי, שהוא מאוד פופולרי במפעלים להירגע.

מהו עיסוי ארוטי שוודי ממוקד

עיסוי Vedas, הן בשחור, והן במודעות הארוטית שלו, יש מספר השפעות הנדרשות על הגוף הגברי. ועוד יותר:

  • משפר את זרימת הדם בכל השרירים והרקמות של גוף האדם;
  • משפר את הנוכחי של לימפות לפי גוף;
  • השפעה מועילה על הגידול בגמישות של המפרקים והגמישות של השרירים;
  • מציג רעלים ומוצרי ... Читать дальше »
    Просмотров: 389 | Добавил: melanidl4g | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »