12:25
חשפנות לנשים

סטריפטיז לנשים מציע תחושה עמוקה יותר של ביטוי עצמי.

זו דרך להאכיל את רעב החושים.

צורת אמנות עתיקה זו נעשתה במקור בעירום בציבור, עם כפפות ומקל.

בשלב מסוים, זה התפתח לארוטיקה, שכן בגד תחתון או סוכרדה (בגד גוף משי) נלבשו כתלבושת, ששימשה לכסות את ההתנשאות מהצופים. תקופת המלחמה הביאה לתעשיית ביצועים גרועה, למרות זאת היא הותירה אחריה מבצעים אגדיים כמו ג'יפסי רוז לי שהתפרסמה בהגדרה מחדש של המופע האיקונוקלסטי הזה.

סטריפטיזיזם - אישה מבוגרת תרקוד ותתפתל סביב עצמה, משילה את בגדיה להנאת כולם

כנשים, לעתים קרובות אנו שוכחות את הקימורים המפוארים שלנו ולא חוגגות אותן על מה שהן. הכוריאוגרפיה הזו לא עוסקת בתאווה אלא יותר בחגיגת גוף האישה.

ההשפעות האפשריות לשיעור זה על המשתתפים הן:

- ללמד את הסטודנטיות גוף חשפנות בפנים ובחוץ

- לתת קבלה עצמית וערך עצמי למשתתפים באמצעות פעולת הפשטה מול קבוצת אנשים. נערות ליווי בצפון

למרות היותם קשה בהתחלה, גברים ונשים כאחד גדלים בביטחון עצמי ככל שהם ממשיכים לתרגל את המהלכים שלהם. בנוסף, באמצע הדרך אתה מבין שגם תחושה של קבלה קהילתית מוטבעת. זה מדהים עד כמה החוויה הזו חזקה." - אלכסה בויד שירותי ליווי

יש הרבה אנשים שנהנים גם לתת וגם לקבל סטריפטיז חושני. עם זאת, ישנם אנשים רבים שאינם מרגישים בנוח עם הרעיון לחשוף את עצמם לאחרים.

כאשר גורמים כמו ביישנות, דימוי גוף או חרדת ביצועים משפיעים עליהם לרעה, אנשים מסוימים עשויים אפילו לנטוש את הרעיון לחלוטין במקום גישות "קונבנציונליות" יותר לפיתוי. אבל גם עבור אלה שאין להם היסוסים כאלה, מכוונים או לא - כמו כשמישהו מנסה לתפוס אותו ולקרוע אותו - חרדה עדיין יכולה להשפיע על מה שקורה או כמה מגורה אתה מרגיש מסיבות שונות.

בעיות של הערכה עצמית עלולות ליצור בעיות עבור נשים באופן כללי, כאשר רק 4% מהנשים מדרגות את עצמן אטרקטיביות ביותר על פי Psychology Today Magazine. תחושת העצמי של אישה תמיד בראשה; קשה להמשיך ליהנות תוך חשיבה גרועה על התכונות שלך. כאשר היבטים כמו ביטחון עצמי ומוטיבציה משפיעים גם על מידת היכולת של כימיה מינית לזרום בין שני אנשים

המעשה שנעשה לבד

Просмотров: 100 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar