18:06
כוח עיסוי מיומן: תפקיד בסיסי בחיים אינטימיים

לא מסתורין שמין יותר נעים כאשר אין תשוקה פיזית, ו חזק כמו חושני ואהבה. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל אפילו מי מעריץ חבר חבר, לבלות מין למכני "שם וכאן". הבעיה של כמעט כל קיטור היא כי אחד או שני השותף לא נותנים ערכים כוח הקסם כמו חיבת הכנה.

התוכן של המאמר

1 מגע - ואז בלי זה בלתי אפשרי 2 למה כמעט כל הגברים נגד סקס עם עיסוי?

חדש במין כמו כלל השתולל על איברי המין וחזה. זה אפשרי כי מנוסים אנשים בדיוק, לשים את זה בעדינות, יודע את כולם MM הגוף - אזור מוצק ארוגני רגיש ליטוף חיבה לגעת. רוך - לא פשוט גחמה. זה כשלעצמו, הם כוללים בתהליך, איך להתבטא, כל אחד חלקיק הגוף, מה שהופך אותו כמה פעמים רגיש יותר. איך זה לא היה מוזר, אבל לשלם, עד האחרון לפחות חצי שעה מכינה ליטוף ומין ירכוש יוצא דופן לשניהם צֶבַע.

עבור ליידי LACESS הוא תנאי מוקדם ליהנות. הם, בהשוואה לגברים, הכי רגישים לגעת תחושות מישושיות. אל המגרש הגדול, לא כל הגברים יוצרים אותו, ו להתמקד רק על זוגות של אזורי הגוף, התעלמות מכל דבר מנוחה. גברים, לא להיות בין הרוב הטעות! תן משלך עדין אהוב, וכיוון שרובנו התרגלו לאיות, ליטוף חושני. בתמורה, זה יהפוך ביותר כמו אנשים נהגו להביע, רגוע, מתרגש ועל כל מה שכולם יודעים מוכן.

לגעת - ואז בלי זה אתה לא יכול

עור הוא הגדול ביותר גוף גוף הגוף. כי כאשר יש גירויים מישוש, היא נותנת איך כולם יודעים את התגובה. עיסוי, לשים את זה קצת, מרגש חיישנים, משפר את מצב הרוח, מוריד אי נוחות ועוויתות. יש לציין כי זה מאוד ביסודו של דבר הנאה. למעשה, עיסוי חושני מראש לרגליים - חלום 90% גבירותיי, למרות שאף אחד לא מזוהה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בלי הגוף לעסות כמעט את כל הנשים לא יכול לעורר, שלא לדבר על קבלת אורגזמות.

עבור עיסוי בחורים מדי שימושי מאוד.

ישראל ללא דעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום Escaled רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

מסיסה ארוכה, זה הפך עוזר לרפא כמה סקסי קשיים, כלומר, שפיכה מוקדמת וזקוף לא יציב.

אנשים יכולים לחיות בלי תפיסת טעם, צלילים, תמונות, ניחוח. אבל לשלול מהם לאהוב נוגע והם מתים. אַבּסוּרדִי? כִּמעַט. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי בסוף המאה ה -19 היה שם לב דפוס סקרן. זה הושפע ממומחים שרצו להחזיק חוויה. ב orphanages באותו זמן היו הרבה ילדים רבים, ועליהם קצת יש לך זמן לצפות, לא מה לשאול את כולם אהבה. אז, עובדים בתי ילדים שנאמרו ליצור קשר עם מישוש רק עם חצי תינוקות, ועם השני - לא.

בשנת 1900 רופאי ילדים עקוב אחר איך אנחנו רגילים לדבר, הראשן המוזר החדש המתבטא במג'אן ילדים. לְלֹא אנשי קשר מישושיים לילדים במהירות איבדו והיו על סף המוות. ואלה, מי לא היה כל כך לומר הם מקופחים, כפי שכולם אומרים, מגע גופני, בדרך כלל חיו בשמחה. מומחים מסיקנות כי חוסר חיבוקים שימש אנשים המשמשים להביע, את העיקרי בשינוי נכסים של חיי הילדים.

מחקר זה הוא ne זה היה, כמו רבים באים לידי ביטוי, רשמי, אבל זה הראה כמה זרועות חשובות עבור הגוף איש. התייחס אליהם, כמו, איך להתבטא, חומר תזונתי בסיסי, אשר מועבר דרך העור. זה מרגיע מאוד את הגוף ואת הנשמה כי בכלל, יש חשיבות בסיסית למין באיכות גבוהה.

העור האנושי מורכב מ 2 סוגים של עצבים חושיים. אחראי על כאב, העברת כאב על סיבי עצבים המפעילים את הדגידים של הורמוני הלחץ. כולם מאמינים כי אבל העור מכיל גם עם סיבים מישוש המגיבים אבל נעים מדדדים. הם כל כך לדבר עם הורמוני הדם של האושר, ולכן האדם מרגיש הרפיה. עיסוי חיבה, סוף סוף מעורר שחרור oxytocin. יש לציין כי זה הורמון קשורה לחיבה, התרגשות סקסית ואורגוב.

לחות כמעט כל הגברים נגד סקס עם עיסוי?2

גברים לא כל כך רגישים לגעת כמו נשים. אבל זו סיבה משנית למה הם לא כל הזמן שוקלים את עיסוי רלוונטי. סיבה עיקרית - פורנו. כל הגברים מסתכלים על זה, וזו עובדה.

בישראל אין שטח לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של VIP בכיתה נחשב אינדיקטור למצב.

זה לא סוד לכל דבר כי כל רולרס סקס מבוסס במיוחד על סקס, ולא כמו שאנחנו כל הזמן אומר כל הזמן מכינה ליטוף.

אבל הכיוון רק על קטעי וידאו אלה הוא שגוי, כי כמעט כל השחקניות להודות כי ב 80% של הדמעות הם לא מקבלים אורגזמה על איך רובנו רגילים לומר, צוות הסרט. כמובן, כולנו הרבה חום מה יש מיליוני סרטונים פורנו ממאות אתרי אינטרנט. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל הם כולם על אחד - על הריכוז על איברי המין. יש לציין כי כמעט כל הגברים מתחילים עם הקדמה, משלמים על זה רק כמה דקות, ואז מתחיל סקס. זה יהיה רע אם לא נציין שזה לא מספיק כדי לחכות לגברת.

רוב הגברות בלי Mind מ Non-Phon, קוק רובנו כל הזמן אומר את עיסוי שובב של הגוף כולו, כולל שדיים וגנים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כמו כאשר כל הגוף להחיל סכומים שווים לתשומת לב, לא להתמקד במשהו אחד. אם אתה ואכן, בסופו של דבר, הם מכוונים לספק את גבירתם, לא להזניח ליטוף ועיסוי. 30 דקות כפי שהוא יהיה יפה לחלוטין. בשבילה זה מאוד באופן עקרוני, תאמין לי.

https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

Просмотров: 692 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar