17:15
ליווי נשי

בארצות הברית, זנות חוקית בחלקים מסוימים של נבאדה. עם זאת, אין זה חוקי לשדל לזנות ולהרוויח מזנות.

נשים שהן זונות מכונות לעתים קרובות "מלווים" או "בנות טלפון".

המאמר דן בתפקידן של המלוות והאופן שבו רואים אותן בחברה.

המאמר דן בתפקידן של המלוות והאופן שבו רואים אותן בחברה. במשך מאות שנים, המונח "פרוצה" שימש לתיאור נשים שמוכרות את שירותי המין שלהן תמורת תשלום. אולם בשנים האחרונות, המונח "ליווי" הפך לדרך מקובלת יותר מבחינה חברתית לתאר מקצוע זה.

מלווה נשית היא בדרך כלל אישה המספקת שירותי מין לגברים בתמורה, בין אם בכוננות ובין אם בתיאום מראש. המלווים עשויים להיות עצמאיים או לעבוד בתוך סוכנות ליווי שבה לקוחות מתקשרים אליהם ישירות ומתקנים סידורים עבור השירותים שלהם מחוץ לשטח הסוכנות.

המונח ליווי משמש לתיאור אדם שנשכר ללוות מישהו, בדרך כלל גבר, לאירועים חברתיים או לאירועים עסקיים. הליווי עשוי להיות זכר או נקבה.

המילה ליווי מקורה במילה הצרפתית "escorte" שפירושה "לנהוג". במובן הרחב יותר, זה יכול להתייחס גם לכל חברה של אנשים המטיילים יחד.

בעבר, המלווים נשכרו בדרך כלל על ידי אנשים עשירים ואצולה. הם יישלחו עם ילדי הלקוח שלהם כשהם מטיילים ברחבי אירופה ובמקומות אחרים על מנת להבטיח את שלומם. כיום, מלווים מועסקים לרוב על ידי אנשים בעלי פרופיל גבוה כמו סלבריטאים ופוליטיקאים על מנת לספק להם הגנה מפני הפפראצי והמעריצים.

תעשיית הליווי היא עסק של מיליארד דולר. זה קיים כבר מאות שנים. מלווים מקבלים תשלום כדי לספק חברה, שיחה ומין. הם נשכרים על ידי גברים ונשים שיש להם מגוון סיבות לשכירת מלווה:

-לחברות כשהם בודדים או רחוקים מהבית

-לספק "דייט" לאירועים חברתיים שבהם הם לא רוצים ללכת לבד מחשש לפגוש שם מישהו שמכיר אותם או את בן זוגם

-כדי להקל על הלחץ בחיי היומיום (במיוחד אם המלווה הוא מטפל)

-להגשים פנטזיות מיניות שבן הזוג לא רוצה להגשים

-לחוות פנטזיות מיניות שבן הזוג שלהם לא רוצה שיעשו איתם

-לקיים אורח חיים אלטרנטיבי מבלי לפגוע במערכת היחסים העיקרית שלהם

המונח "ליווי" בדרך כלל מתייחס למלווים נשיים. מלוות נשים הן בדרך כלל מקצועניות המספקות מגוון שירותים, או חובבנות המציעות שירותים מוגבלים. דירה דיסקרטית בקריות

חלק מהשירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי מלוות נשים כוללים: חברות, מעורבות חברתית, עוררות מינית וטיפול אישי. רמת השירות הניתן נקבעת על פי רמת הניסיון של המלווה האישי ותחומי ההתמחות הספציפיים שלו.

Просмотров: 76 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar