12:25
סרטוני ריקודי בטן

ריקודי בטן היא צורת ריקוד תוססת ומהנה המהדהדת את לב האנשים. זה יותר ריקוד חושני שיש לו שורשים להודית עתיקה, פרסית, מסופוטמית, מצרית, טורקית ומתרבויות בכל רחבי העולם.

הוא שימש כאקט עם טקס פוריות של רקדנית בטן המשמשת כצינור לאלים לסיוע בהבאת ילדים למבוגרים זמינים, כאשר אף אחד מהם לא היה שלהם.

בזמנים המודרניים זה הפך לפופולרי בקרב אנשים ברחבי העולם שרק רוצים ליהנות או לרדת במשקל. israelxclub.co.il|https://www.israelxclub.co.il

סרטון יוטיוב על סוג ריקוד זה הפך לפלטפורמה מצוינת עבור מתרגלים רבים מכיוון שהוא מספק הדרכות וטכניקות לאנשים שתמיד רצו ללמוד סוג זה של ריקוד אקזוטי, אך מעולם לא היה להם סיכוי או מידע נדרש.

יתר על כן, סרטונים בפלטפורמות הפופולריות הללו מספקים טכניקות שניתן ללמוד בקלות על ידי מי שרק מעוניין לצפות בהם.

סרטוני ריקודי בטן שלא כמו אחרים: יש רקדנים רבים שעושים את אותו סגנון בגלל

סרטוני ריקודי בטן הם קלטות, DVD או הפקות פיזיות אחרות המכילות שיטות הדרכה של ריקודי בטן, בדרך כלל בצורה של סדרת שיעורים. ניתן גם לערוך סרטונים ולעצב אותם מחדש במדיה החברתית כקובצי GIF או כממים.

סרטוני ריקודי בטן בדרך כלל מלמדים סדרות כלליות או פרוגרסיביות של תנועות מסודרות לפי תנוחה (למשל, ידיים בעמידה; ידיים במותן ורגל מורמת), שילוב (למשל, תנועות פלג הגוף העליון בזמן הרמה והורדה של פלג גוף תחתון), ארץ מוצא, סגנון, ברמה, אזורית-אסתטית (היפ להשפעות המזרח התיכון ושייקים לאזורים בהשראת אסיה), רקדניות אם זכר או נקבה; מחבר אם חובב או מקצועי; אולפן בו צולם וידאו/חברת וידאו כמו "DR Studios" שיצרה את הסרטון."

הקדמה: ריקודי בטן היא אומנות שמקורה במצרים מלפני מאות שנים

- בעוד שכמה סרטי הדרכה לריקודי בטן נוצלו כדי להציג את התלבושות של רקדנים מאזורים שונים בכל https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

סרטוני ריקודי בטן משמשים להעברת מידע מגוון. יש סרטוני הדרכה וביצועים על איך לרקוד, ללמוד כמה מהלכים חדשים והדרכות שלב אחר שלב איך ליצור תחפושת ספציפית ולהציג אותה בצורה הטובה ביותר על הבמה. אמנים יכולים גם להציע אותם כחומרי קידום מכירות כשהמוזות שלהם לובשות את התלבושות שלהם.

Просмотров: 99 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar