12:58
זיכרון ראשון - העקרון ביותר: כמו ליסר חייב להתנהג על השלבים הראשונים של פגישה עם לקוח חדש

עבודה בליווי רק מרמזת בילוי עם מעמד ומאובטחת. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שזה יכול להיות, זה יהיה הפגישה הראשונה שלך קיצוני, ואולי הלקוח ילך גם אל הקטע ללא שינוי. זה יהיה רע אם לא אשים את רוב תאריך יש צורך לסחוט את המקסימום כדי לדבר, ועל זה אתה צריך, באופן כללי, כדי להילחם בלקוח מן הדקות הראשונות, כך שהוא רוצה להשקיע איתך זמן אפשרי יותר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי ליווי חייב להיות, כדי לענות על הלקוחות. גם בעקרון זה, גם במבזך הראשון קצת משתנה.

ברכות

זה מה שקורה לא משנה מה הפגישה. זה בהחלט לא שווה את זה, זה הפך, להתקרב לגבר עם ביטויים דומים: "שלום, אני קטיה, אני עובד בסוכנות ליווי, כפי שכולם אומרים," אור ירח ". עכשיו אני אעשה את זה בעדינות, ללוות אותך באירוע. כולם יודעים מה, בוא נלך, מה התוכנית שם?"באופן טבעי, כל אחד מכם מודע לתפקידך ובאיזו בעצם, אבל אתה חייב להיות חסר משמעות כמו אנשים רגילים להביע שחקנית, ולא לשים אדם במצב מביך מול איך רובנו רגילים מדבר מוכר ועובדים.

עדיף רק בהרחבה כדי לחייך, להגיד שלום, אתה יכול אפילו להאכיל את היד שלך לנשיקה, ולא יהיה מיותר לעשות מחמאה זכר או איך להביע הערצה כפי שהיה עבור מקום מפגש גדול (יקירתי כמו מכונת כתיבה, מסעדה מפוארת, יאכטה וכן הלאה).

מראה חיצוני

https://tkescorts.com/

ליווי מיוחד היבטים של רובוטים ב E...

יש צורך להתלבש כך התלבושת מתקרבת פורמט האירוע או תואם כמה הם באים לידי ביטוי, העדפות לקוח אישי. מאשר ללקוח "רציני יותר", פחות עבורך אני חייב להבין שאתה ליסר, כי האוליגרכים אישים מפורסמים הם מאוד אפוי על המוניטין שלהם. אתה חייב להסתכל בהגינות, אבל באותו זמן סקס ומושך. ולכן להשאיר את שמלות פרנק עם הצוואר העמוק ביותר עבור אפשרות אחרת. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי לדמיין שאתה להתלבש על תאריך 1. התלבושת צריכה להיות איך אנשים רגילים להביע, נשית, להדגיש את כל היתרונות שלך ולהסתיר את החסרונות של הדמויות.

ביטוי של טיפול ותשומת לב

אם אתה חושב שאתה מוזמן לאירוע או תאריך כמו "תערוכה", כך שאתה פשוט ישב למטה וליהנות עם אדם של עצמו, כמו רבים באים לידי ביטוי, יופי, אז אתה טועה מאוד. לא להפעיל את מצב של בובה חסרת נשמה וטיפשה, להיות יוזמה! גברים לשירותי ליווי כתובות כדי לקבל את מה שאין להם מספיק, כמה אנשים חושבים, חיים רגילים. ולעתים קרובות זה יסודי, ללטף. מן הנוכחי הראשון לומר את הפרוטוקולים של הפגישה, להראות לו שאתה רוצה לדאוג לו ואנחנו רוצים לקחת שמח על כוס מים, לשאול איך היום הלך ולמה הוא היה כזה איטי ועצוב , הציע גם לנצנץ את הכתפיים בסופו של דבר. לפחות איזה אדם יהיה סוף סוף להעריך סימנים כאלה של תשומת לב וכן לדבר ירצו להישאר בחברה שלך יותר.

התנהגות ותקשורת

לא חושב כי ביאורים מדויקים להתייחס ההתנהגות שלך יבוא מהלקוח: לך לשם, לעשות את זה, אומר את זה ... הוא לא ייתן לך הזמנות, ולכן, מהראשון, באופן כללי, הדקות של תאריך תצטרך להיות מאולתר, כפי שהוא עומד, לחשוב, איך, בסופו של דבר, להאיר את הפנאי, אחרת הפגישה תסתיים מהר מאוד. כולם יודעים כי מראש להתכונן לפגישה, ללמוד על הלקוח ככל האפשר. מרתק את הדיונים שלו, נסו לעשות זאת הוא אמר יותר. אם אתה רואה כי הלקוח אין תוכנית מדויקת, להראות את היוזמה, הציע גם לבקר במקום כלשהו או פשוט, באופן כללי, כדי לרכוב על התוכנה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את עיר הלילה. כולם יודעים שהדבר העיקרי הוא לא כמו חיידקים. המשימה שלך היא למנוע את הלקוח להיות משעמם בחברה שלך. אם תאריך, המפגש יתקיים, בסופו של דבר, איטי, על איך אנחנו מביעים, פגישה מחדש או עצות מצוינות לא יכול אפילו לספור.

הטרידים הבסיסיים שגם הם מניחים להפסיק לך רק כמו שרובנו התרגלו לדבר, זיכרונות נעימים

הזיכרון העיקרי של אדם בסופו של דבר מורכב מסיבות רבות. איזה סוג של תשומת לב יש לשלם בהתחלה, כדי להיפגש עם הלקוח, התברר להיות מובטחת, כפי שהתחיל, מוצלח וגם הסתובב טוב, כפי שכולם יודעים, תה או על ידי תאריך חוזר:

  • הצג דייקנות. הלקוח יהיה מתוכנן סוף סוף על ידי תוכנית מיוחדת או אירוע יסודי, מאוחר אשר לא ניתן להפוך לצרות, ולכן לנסות להופיע. עבור מה הולך לאכזב אדם על ידי ביטוי של חוסר כבוד.
  • נְאוּם. אם יש לך מילים רבות של טפילים ואת הדיבור "כפרי", תצטרך לשמש לעבוד על אחר, על אחר, הלקוח עשוי פשוט להיות מסומם ממועד, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, דקה 1.
  • לא להגזים את זה עם איך אנחנו מדברים כל הזמן, משחק משחק. כמה אנשים מרגישים מאוד מרגישים. ולכן, אם אתה לא יודע איך, באופן כללי, להסתיר רגשות, ואז להגביל אותו, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, התנהגות נייטרלית חיובית. גברים הולכים אל האסלה רק עבור התקשורת כנה, ולכן מנסים למצוא משהו מרתק בכל לקוח, כדי לא להעמיד פנים. ואז תקבל הנאה מהפגישה.
  • תחושה של טקט. נמנעים מבדיחות בלתי מקובלות, שאלות מסובכות ועדים, אשר יכול להוביל לסכסוך, בפגישה אחרת, זה הפך להיות מהיר מאוד.
  • אין קריטרים. לא לכל אחד לא סוד כי זה לא מועבר לרוח. על כל מה שהלקוח אומר, קורה או תגובה חיובית או נייטרלית. אין לבסוף להפגין בשקט או להתעלם, אין תגובות על הופעתו, פעילות של סגנון התקשורת. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שאני זוכר שאתה עדיין בעבודה.
  • באמצעות עצות אלה, אתה יכול להיות כראוי להיות אדם וכך להגיד על עצמך לא זיכרון רע. את היכולת להגיש את עצמו - 50% של furora ואת המפתח להמשיך. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל יותר חזק יותר תוכלו להקיא את האיש כבר בהתחלה, יותר בסידור הנעים ביותר של הרוח, זה יהיה, אבל אומר שאתה יכול לסמוך לפחות על עצות מצוינות.

    Просмотров: 414 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar