02:23
8 טיפים מוכחים אם ספין כואב במהלך יחסי מין

ובעיות של אנשים אחרים מעל גיל 25.

התוכן של המאמר

1 טיפים, אם הגב כואב במהלך יחסי מין

ובכן, ואם ברצינות, כן, זה קורה לפעמים, מה עכשיו לעשות. סקס הוא כל כך פעילות גופנית, אם כי לא הרבה זמן, והפעילות היא לעתים קרובות לא המיקום הנוח ביותר לאור הפוסט. הנה חזרה וכואב. מה לעשות בקשר לזה? קרא עוד ללמוד.

טיפים אם backi כואב במהלך יחסי מין

להתאמן.

מה? אתה חושב שאתה מתבדח איתך? הכל רציני למדי: להתחמם. מַטעֵן. כמו בילדות הסובייטית, אתה יכול אפילו לכלול את הרשומה מאוד מן הרדיו הסובייטי, זוכר כזה?

ברצינות, אז אף אחד לא גורם לך להתחמם ישירות לפני הסקס, כמובן, אתה איכשהו תהיה כול מצב הרוח עם סבתא ארורה. אבל אם הגב שלך כואב, ולא משנה אילו נסיבות, אפילו אינטימי - זה סימפטום כי השרירים של הגב, המפרקים שלה צריך להיות מפותח וחזק.

נסו לעשות את התרגילים בחיזוק הגב בכל בוקר. זה גם שימושי עבור הגב, ובכלל הגוף, ואתה תהיה עליז עבור הגוף: הדם יפעל מהר יותר על הוורידים, זה יהיה רווי עם חמצן ... אגב, לגברים ( גם עבור נשים, אבל עבור גברים במידה רבה יותר) זרימת דם טובה - פשוטו כמשמעו ערבות של עירור מין טוב, זקפה ואורגזמה, כך תועלת כפולה!

נסו לעשות תרגילים פשוטים מיוגה: לדוגמה, "Pose Sphinx", "חתול, צופה בחזרה", "קוברה תנוחה".

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, אלה אינם רגעים חיוביים מאוחדים בעבודה.

זה עוזר לשלוף ולהירגע את השרירים סביב עמוד השדרה, להסיר את העומס ממנו, כי לעתים קרובות עמוד השדרה סובלת בכאב האחורי. מתוך תרגילי הכוח אתה יכול לנסות להתחיל את הבנאלי ביותר: בר, לדחוף UPS.

נסה תנוחות אחרות.

ייעוץ הגיוני והגיוני. אמון - שיטת העבודה, אבל זה לא יעבוד מיד, אבל זה כואב לך כאן ועכשיו. עד כה, בעוד הגב שלך עדיין לא הידק מספיק, רק לשנות את ההצגה על רגוע יותר, להוריד את העומס עודף מן הגב.

לדוגמה, אם אתה בדרך כלל על הדף - נסו לשבת בתחתית, ולכן לא יהיה עומס על הגב.

אתה עדיין יכול להשתמש בתנוחה של כלב שוכב, זה רגוע עבור גבר, ועל בחורה. זה נעשה ככה: הנערה נופלת על בטנו, הבחור נופל על זה מלמעלה ונכנס לזה בדרך זו או אחרת.

עוד יציבה "עצלה" - כפות: שותפים שוכבים בצד, אדם נכנס לנערה מאחורי מעט או anally. כמו כן, הכל רגוע ביותר ונוח, מתאים היטב למין בוקר נינוח.

אתה עדיין יכול לבחור תנוחה עם תמיכה מתחת לאחור: הוא trite לשים כרית תחת מקום כואב או לעשות אהבה במצב ישיבה, ואת השותף עם חולה בחזרה נשען על הגב של הכיסא כדי להסיר את העומס משרירי הגב.

אל תמהר.

סקס הוא מאמץ פיזי, ואם הם אינטנסיביים, זה הגיוני כי השרירים שלך יזיק חזק יותר. ואתה, שקול, טראומה הייצור, כך - האט, להירגע, לנשום בצורה חלקה, לעשות אהבה בקצב רך, נמדד, נינוח.

כדי להקל, לנסות לאט נשימה עמוקה: זה יעזור לך להתמקד ברגע הנוכחי, וזה לא מרצון לגרום לך להאט את התנועות. וגם בפועל כזה מסייע להפעיל רגשות מ מין בהירים, כי אתה מתמקד רק על מה שקורה כאן ועכשיו, על הרגשות שלנו, ואת המוח שלך תופס אותם רגישים יותר.

אתה יכול אפילו להשתמש בהאטה כסיבה לנסות פרקטיקות חדשות או הגדרה חדשה במהלך יחסי מין. לדוגמה, מה דעתך על סקס בסגנון רומנטי קלאסי? נרות, שמן עיסוי, מכרז, מוסיקה חושנית על הרקע, בקצב שבו תוכלו לזוז היום להאט? נערות ליווי בחיפה

או לנסות יותר עצלן ונינוח תנוחות? או נוהלי נשימה במהלך יחסי מין (לדוגמה, נסו לנשום עמוק וחלק, כאשר אתה מרגיש כי אורגזמה יהיה מנוסה - זה עוזר לחזק אותו)? או בדרך כלל לשלב מין עם יוגה? ראשית אתה עושה יוגה, ואז חבר!

ובכן, באופן כללי, באופן כללי, אם ללא טריקים נוספים: רק לנסות לפעול לאט יותר, חלקה יותר, איטי יותר, רך ועדין תנועות. אז אתה פחות מטריד את הגב שלך, ולעתים קרובות כל כך הרבה יותר נעים.

הראשון להתפשט.

מה, שוב חושב שזה בדיחה? ואיות לא. בגדים מפריעים לזה. מהלכים מהלכים, גורם להם יותר מביך, במיוחד מקרים שהושקו בדרך כלל משמרת זרימת הדם ומפריע לדם בדרך כלל לספק שרירים בחזרה - כאן הם כואבים. ללא בגדים, אתה מיד מרגיש טוב יותר, נוח יותר וחופשי. בנוסף, במגע עם גופים עירומים לחלוטין - חם מאוד וחושני.

אוֹנָנוּת.

אם יש לך סקס חודר, זה לגמרי לא מכוון - נסה שוב לשים אחד את השני עם אצבעות או צעצועים שלך. במהלך תרגול מיני כזה, זה הרבה יותר קל לקבל נוח, כדי לא להפריע לאחור שלך.

עמידות סובייטית וגם פגמים המידע הולם למסקנה שווא כי הליווי הוא עכשיו משהו, אצילי, זה מה שראוי להשתיק. אבל כאן מבינים מעטים כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אתה יכול אפילו כרית תחת זה, אם תרצה.

ואת הפגישה של אוננות הדדית ניתן לארגן במקלחת או באמבטיה, שם הגב יהיה להירגע מטוסי עיסוי של מים חמים או חום עוטף נעים כי הוא די נחמד!

בנוסף, אוננות הדדית מסייעת להבין איך שותף נעים יותר, ולהשתמש בידע זה כאשר אתה חוזר.

סקס אוראלי.

הטענה היא זהה: עם סקס אוראלי קל יותר ליישב כדי לא להפריע לאחור שלך. ב Posa 69, כמובן, עדיף לא להסתובב, זה באופן עקרוני דורש אימון גופני גבוה למדי, אבל אם אתה הופך את זה בתנוחה בצד - אתה יכול לנסות.

או קל יותר: גבר עם חזרה חולה יושב, והשותף שלו הוא שהמפשעה שלו מול האדם יושב.

או להשתמש בקצה המיטה: גבר עם חזרה חולה שוכב על קצה המיטה, ראש מקלחת, ושותו עומד מול פניו, ומאפשר לך ללטף את איברי המין שלהם.

אגב, עם סקס אוראלי, אתה יכול להשתמש צעצועי מין. ואת חומר סיכה! זה יהיה להאיץ באופן משמעותי את התהליך, בהתחשב כי רוק הוא נדיר מאוד מספיק. ולתת שום דבר לא מפסיק לך לספק כיף!

צעצועי מין.

השתמש צעצועי מין - זה בעצם מגניב ובריא בפועל, לא משנה אם הגב שלך כואב. אבל עם חולה בחזרה, צעצועי מין מאפשרים לך להתיישב בנוחות רבה יותר, כי עכשיו זה לא הכרחי בדיוק במגע עם איברי המין וכופף זה בתנוחות מוזרות.

בנוסף, עם צעצועי מין מהר יותר וקל יותר להגיע לאורגזמה ולספק אחד את השני, כי רטט - מראש גירוי אינטנסיבי יותר.

ובכן, במקרה קיצוני, זה יכול לשמש כמו vibro-massager אם הגב הוא מאוד כואב. ובכן, מה אתה מסתכל כך? הכל, הנוער הסתיים, עכשיו לוויברטורים יש מטרה כזאת.

לעשות סקס מצחיק.

השתמש בחולה בחזרה כסיבה למשחקי תפקידים! לדוגמה, תן את השותף להפוך אותך לעיסוי או יבלו מושב של חינוך גופני טיפולי, ואז אתה כזה "דוקטור, אני עדיין לפגוע בי, אולי יש עוד תרופה?..-. או לשחק את מורה יוגה. או יותר רומנטי: תן את השותף לגרום לך לפני שיש לך עיסוי אהבה עם שמן - ארוטי, ורומנטי, ואת הכאב יסיר.

ואם הגב תפס ימין בעיצומו של התהליך - העטיפה היא בדיחה! לדוגמה, מסכים מראש כי אם אתה אומר "התקשר אחות" - זה אומר שיש לך משחק ספין, ואתה צריך להשעות משחקי אהבה ולהתחיל שחק תפקיד, עם אחיות עיסוי מיני.

עם עצות אלה, אתה לא מפחד מאחור שלך: החיים האינטימיים שלך יישארו חושני, קבוע, ואולי זה יהפוך עוד יותר כיף ומגוון.

Просмотров: 151 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar