כמעט כל הזוגות גם אחרי כמה שנים של חיים משותפים לא יכול פשוט למצוא את נקודת ג'י וכבר מתחילים לחשוב שזו פיקציה של סקסולוגים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי למעשה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נקודה כזו קיימת זה עדיין נקרא הנקבה, כפי שכולם יודעים, ערמונית. אפילו גינקולוגים לא יכולים סוף סוף למצוא אותו. הכל בגלל כמה באים לידי ביטוי, העובדה כי תשומת הלב שלהם מרוכזת על הקירות הפנימיים של הנרתיק, ואת נקודה זו, באופן כללי, ממוקם בחלק הפנימי של הנרתיק, בעומק של 4-5 ס"מ, קרוב עצם הערווה. במאמר זה אנו אגיד לשיטה החוקית ביותר איך למצוא את הנערה של ג'י של הנערה. אתה לא תוכל לעשות את זה בקלות אתה צריך לנסות, אבל התוצאה הסופית היא כביכול כל המאמצים.

התוכן של המאמר

1 איפה הנקודה של ג'י? 2 איך למצוא את נקודת החברה

איפה הנקודה של ג'י?אני

הערמונית של נשים היא נקודות הכותרת השנייה, להציב הקירות הפנימיים של הנרתיק, לא הרחק מהכניסה, לעומק של 4-5 ס"מ. כולם יודעים שרק דרכים לנקודה של ג'י, לשים את זה בעד ... Читать дальше »

Просмотров: 159 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

מתי אחרי החתונה, לא מעט שנים עברו, לא נפלא כי חיי מין לאט לאט הולך לירידה: ילדים, טיפול, עבודה. רק פעם אחת. אבל החל חופשות, ילדים שנשלחו לסבתא עם סבא, בני זוג להישאר לבד .. כלום לא משתנה. בהיעדר ילדים, אתה יכול לתקן, צופה בסדרה, קח את זה, לבסוף, עץ חג המולד, אבל אתה אף פעם לא יודע איך לצבור. סקס ברשימה זו ב רוב המשפחות יתקיימו ממש בסוף, וזה יכול להיות ehed ביותר תשוקה היקרה לישון.

התוכן של המאמר

1 כאשר הוא הולך משאלה 2 סיבות 3 קאונטי

אֵיך אז מתברר כי במשפחות חזקות, שם בני הזוג אוהבים ומכבדים כל אחד חבר, לעתים קרובות אין מקום, זה נראה החלק החשוב ביותר - נשוי חוֹב? או שהוא בגלל שזה נקרא כי יש צורך לבצע את זה כחובה, כמו שטיפת כלים או לנגב אבק?

כאשר הוא הולך רוצה

מיד אחרי החתונה, כמה זוגות לא מרגישים אטרקציה מינית מתמדת זה לזה. ירח דבש לא כל כך נקרא. אז החיים נכנסים לקורס הרגיל, אבל סקס לאחר החתונה נשאר חלק חשוב מזה. ילדים מופיעים, יותר חובות בבית ו ... Читать дальше »

Просмотров: 147 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כמו כל הגברים - תשוקה טבעית, כפי שהיינו מדברים, כל אישה. כמובן, כולנו יודעים היטב איך זה כמו: כמה נשים של תוכנה, איך להתבטא, אנחנו סוף סוף צריך לדרוש והאחרים לא. והמקרה אינו כל הזמן סיבות טריוויאליות לחלוטין: הנתונים החיצוניים עוברים לפעמים באשר לתוכנית השנייה, וגברת יפה יותר יכולה להיתפס כמקסימום של חבר, וכמובן לא כאובייקט מיני. כן, תקדימים כאלה בעולם של נשים הם גם תכופים כמו בעולם של החבר 'ה, ועם הציד הזה על משהו לעשות.

אז, מה הבנות לבקשת הנציגים, בעוד אנחנו מדברים כל הזמן, סקס חזק? איך לעשות אפילו את המראה של התמונה באדם העיר את הרצון לקחת לפגוש אותך? בעיקרו של דבר, זה לא צריך להיות כל כך כך: ללמוד להיות מופקדים לגיטימיים - זה לא קשה, אבל זה רק כדי באמת לאהוב גבר - אפילו קל יותר.

בסיסי - נשיות

אז בלי הכנות ממושכות, נניח: הגברת מחויבת להיות כל כך נקבה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שזה רק אומר? גבר צריך להרגיש את זה בלעדיו, אתה תיעלם. הגנה, הגנה ועל סיוע - זה אינסטינקט טבעי, הצורך הטבעי של האדם, ואם הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 155 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)