14:24
על מעסויות ועצים

טיפים נהוג לתת מלצרים, נהגים מוניות, שוויצרי, סבלים, אבל מה עם עובדי ספא של גברים? אם נדבר על שדה הפנאי באופן כללי, הטיפים מקבלים חשפנות, צרכנים ואפילו מודלים מצלמות. מאשר מעסויות גרוע יותר?

בפועל להשאיר תה לאחר מושב של עיסוי ארוטי הוא לא נפוץ מאוד ברוסיה. בונוס מזומנים נעים יכול להיות חיכה על ידי כ 50-30% מהלקוחות. אבל זה די טוב. שקול בפירוט רב יותר כי כוננים גברים לעזוב טיפים וכיצד להגדיל באופן משמעותי את הרווחים שלהם בשל לקוחות נדיבים.

אילו סכומים הם לחשב את המעסה

לענות באופן חד משמעי על שאלה זו קשה, שכן הרבה בעיקר תלוי בסלון שבו אתה הולך לעבוד. אם זה מקום עלית במרכז העיר, אז הגברים הולכים לשם רמה מקבילה, כלומר, כמויות של טיפים יהיה בסדר גודל גבוה יותר.

בממוצע, לקוחות לעזוב מ 500 ל 2000 רובל. בהתאם לעלות התוכנית וכיצד הנערה הראתה את עצמה במהלך הפגישה. לפעמים הם באים במיוחד רבותות נדיבות שיכולות לעזוב 5, 10,000 ועוד. זה, כמובן, קורה לעתים נדירות.

באילו מקרים, טיפים יכולים להיות מסוכנים ויש לסרב

כמה לקוחות באים ב ערמומי מאוד - הם נותנים טיפ מול הפגישה, די גדול. במקרה זה, זה שווה ערני. איך זה? בדרך כלל, Masseuse תה עלים בסוף עיסוי להביע תודה מיוחדת. וכאן העבודה עדיין לא נעשתה, אבל הכסף כבר נתן. אם האורח עושה את זה, ואז לחכות טריק. ב -90% מהמקרים, לקוח "נדיב" זה מפתיע יתחיל לסטר, תובען את האינטימה. במצב כזה, כדאי לעשות דבר אחד - תן לו את כל הכסף ולשלם. אין לסכן את העבודה והמוניטין למען זוג חשבונות צבעוניים.

אשר אתה יכול לקבל קצה מהאורח

מעסה יכולה להשפיע על החלטתו של אדם בנוגע לטיפט, גם אם אדם לא יעשה זאת. בשביל זה, כמובן, צריך לנסות. אתה צריך להחזיק מלא, הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. כלול כל הליך נוסף על רשימת המחירים, אנו נדגין גישה אישית לכל. הלקוח חייב לצאת מן הפגישה המומה ומרוצה, אז הוא לא מקל ואפילו קצת ייתן תה.

הקפד לדבר עם אורח במהלך הפגישה. אם לא היה אכפת לו, כמובן. ליצור קשר אישי, ספר לי על עצמך. נסו לבנות קשרים חמים וידידותיים עד סוף העיסוי. אז אדם יהיה לא נוח רק לעזוב ולשמור לך עצה.

למה אתה לא שופט את הבטן לגודל של קצה

הסכנה הגדולה ביותר של טיפים היא שהם להירגע את הילדה. מעסיונות רבים שאינם מנוסים מתחילים לשפוט לקוחות בגודל של הסכום שהם עוזבים לתה. בהקשר זה, לאותם גברים שלא נותנים שום דבר, אבל מעט מדי, בנות מתחילות לטפל, הן לינץ 'על תוכניות או בדרך כלל מסרבים לעבוד. אז לא צריך להיות מאסטר כיבוד עצמי.

אורחים נדיבים הם נדירים, ולכן מתמקדים רק עליהם - אין הגיוני. תן לגבר להשאיר אפילו 500 רובל, אבל הוא הולך אליך 3-4 פעמים בשבוע, הזמנות תוכנית שעות רבות, מייעץ לחברים שלו, מספק לך רווחים יציבים. זה הרבה יותר טוב מ 5000 שהותירו לך אורח אקראי. לעולם לא לשפוט על אורח על תה. אולי אדם צריך להתרגל לחדור לך להתחיל לעזוב את הטיפים, ואולי הלקוח הוא רק כזה אדם משתלה או להנכס יש סיבות טובות לתה. אנו מעריכים כל אורח של הסלון, כי הרווח היומי שלך תלוי בכמות שלהם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

Просмотров: 267 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar