הריון - תקופה מיוחדת בחיי הגברת. אולי אתה יכול ליהנות מין כאשר אתה מהיר כמו בטן גדל ורגליים להתנפח כדי לדבר כל כך לדבר? איך להיות, אם אתה גבר ואתה מפחד לפגוע בעצמך, איך לקבל שותף בהריון? אנו מבינים יחד עם תוכניות.

התוכן של המאמר

1 סקס במצב המתנה

סקס במצב המתנה

"אנחנו עם, כפי שכולם יודעים, בן הזוג שלנו יש סקס בכל 3 הריונות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי למעשה, יום אחד אחר הצהריים אנחנו סוף סוף קנו סקס, ואת הבת שלי, lol נולד בלילה. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל בזרע יש חומר כימי המסייע, התברר לאובדן. הרופאים יש לציין שלוש פעמים מומלץ כי יש לנו יחסי מין כדי לעורר משלוח, "- 2001Words. "לא היה לנו מספיק סקס, שכן במהלך ההריון הליבידו שלי נפלה לתחתית. אבל ב -36 שבועות, אנו, באופן כללי, יש סקס, ומאוחר יותר התינוק נולד לפחות מ 24 שעות, "- Tejasgrass. "יש לנו יחסי מין כל הזמן כאשר בן הזוג לא יש בחילה בבוקר" - טכנית. "אני חושבת שאם ניסיתי לסרב לבן הזוג שלי כשהיתה בהיריון, היא תהיה לי, באופן כללי, נהרסה. יש לה את ה ... Читать дальше »
Просмотров: 452 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

מגזר יחסים גברים ונשים - משחק. מתמשך, מרתק ומסקרן. אבל נשים להסתכן תמיד הרבה יותר גברים. כל בחורה קשורה מאוד לגבר. הוא הופך להיות קרוב מבחינה רגשית לאחר התאריך או הנשיקה הראשונה. היא מתחילה לחלום, לתכנן חיים משותפים, זקנה בכפר, והוא מתחיל לזוז! ומיד עוקב אחרי פאניקה, ייאוש ופחד.

מה לעשות?

תחילה ונרגיע. ביחסים עם גברים, אנחנו חייבים תמיד להיות קר ורציונלי. זכור, ללמוד אקסיום - צייד גבר, הוא חייב לחפש אותך. למד את זה ופעל כלל זה. נסו לא לכתוב ולא להתקשר הראשון, אפילו את מספר התווים בהודעות שלך צריך להיות פחות ממנו. ולענות מאוחר יותר, תמיד. אם הוא מתעניין בך, הוא ימצא את ההזדמנות למצוא אותך. אם זה נעלב, זה לא יהיה בסדר, ואז לחשוב על זה, ואם אתה צריך כאלה כאלה?

אבל הוא נשאר, אתה ממשיך להיפגש, לתקשר. להישאר במוח מפוכח אם רק הנישואין נכנסים התוכניות שלך, תמיד להיות על ההמחאה. האדם צריך תמיד להעריך בפעולות. במיוחד גם האיש נבדק במצבים קיצוניים או טיול. לעקוב אחר אם הוא דואג לך, ​​זה מ ... Читать дальше »

Просмотров: 244 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

סקס הוא אחת משיטות הביטוי של אהבה, אבל אפילו עובדה זו אינה מפריעה לגברות לצעוק, "הגברים הם רק מין וצריכים" ושאר הגמטים המרופטים על היעדר רגשות. הרצון לקיים יחסי מין עם אדם אהוב הוא תהליך טבעי, אחד המרכיבים החשובים של נישואים מאושרים בריאים ושיטת פנאי טובה.

התוכן של המאמר

1 אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה? 2 גברים הלוואי יותר סקס מאשר נשים? 3 גבירותיי הלוואי יותר אהבה מאשר גברים?

לא כולם מסכימים עם הצהרות אלה, בהתחשב יחסי מין רק חוב נשוי. בשל סוג כזה של דעות, מתעוררת שאלה, למה גברים מאחלים מין וגברות של אהבה? יש צורך להבין, סקס ואהבה הם שני צדדים של מטבע אחד או מילים אנטגוניסטיות?

אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה?אני

אהבה היא פעילות בהירה שממלאת אדם מלמעלה של הדף. יש צורך להעלות את מה שאהבה במיוחד דוחפת אנשים להתלבש והישגים גדולים, על מעשים אמיצים ושטויות בלתי מתפשרות. אהבה סוף סוף מוביל תשוקה וכיצד להתבטא, לשלוט רצון חזק לשלוט אדם אח ... Читать дальше »

Просмотров: 368 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

ייעוץ כללי של רופאים הם כאלה שבתוכו מגיפה צריכה להימנע מגשר פיזי צפוף. הן עם זרים עם אותם אנשים שאיתם אתה חי תחת קורת גג אחת.

התוכן של המאמר

1 ומה עוד לעשות? 2 הוא כל כך מועבר או לא? 3 יכול להיות? נחוץ! 4 ואם השותף לא רוצה?

במקביל, הרופאים מבינים את זה בדוק מצב זה לא מציאותי. ולכן רופאים רבים עושים חוט - בסדר, לעשות אהבה, אבל רק במקרה זה, אם אתה ואת שלך חצי השני להתבונן בכל אמצעי זהירות.

אז בוחן ג'ניפר ליטנר - מורשה הביתה מטפל תחכום, מיטהופאתולוג מוסמך. בנוסף, סקס יכול להוריד את מידת המתח כי למעשה תופעים על רקע אוניברסלי בהלה.Oxytocin ו dopamine יש השפעה חיובית על שלך עסקים עם שותף ועם עצמנו. בסופו של דבר אתה הופך להיות קרוב יותר זה לזה לחבר, וההתרגשות נעלמת.

מה עוד לעשות?אני

השיחה התקיימה בחודש מרץ, אם כך יש בעיצומו ש ... Читать дальше »

Просмотров: 230 | Добавил: melanidl4g | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)