02:17
אפשרות ואסוף: איך לשבת מול המצלמה במהלך האוויר

איכות מקצועית איכות מצלמת אינטרנט תבנית חדשה - היכולת להוכיח. אתה לא יכול לשבת מול המצלמה כמו פסל קרח. זה לא למשוך את תשומת הלב של החברים. המפתח להצלחה ולמיקום של עמדות ציבורית ומפתה. אתה יכול ליהנות מיומנות את המראה שלך כדי להגדיל את הרווחים מאתרים. כדי לרכוש את הכישורים הדרושים, אתה יכול לאמן את עצמך מול המראה.

תרגילי מיקום עבור מודל האינטרנט "Sedussus Me"

במראה המראה של המראה הוא יכול לראות את עצמו בצמיחה מלאה ומעריך את כל היתרונות והחסרונות של הדמות. התרגיל הראשון יעזור לעבוד באמנות לפלרטט ופתה. זה הכרחי כי הדגמים הנדיבים ביותר לראות את המראה. לאחר מכן, זה יהיה בטוח כדי להראות כי פרנק Memebrama תנוחות במהלך שידורים.

דירות דיסקרטיות

מטרת השיעור הראשון היא לבחור את העמדות והזוויות המוצלחות ביותר לירי, בזכותה הנערה תיראה מפתה. מסיבה זו, חצובה יהיה שימושי, אשר יאפשר לך להתקין את החדר בגבהים שונים ובזוויות שונות. יש צורך לבחור את התנוחות האידיאלי עבור שידורים, יושב ליד השולחן ישר מול המצלמה, על כיסא או כיסא באמצע החדר, שוכב על המיטה או על הספה, עומד ולא. ד '. יש צורך גם לזכור את עמדות לא מוצלחות ביותר שבו הדמות של המודל נראה unattractive ולהשתמש בהם ככל האפשר.

בחר תנוחות ופינות אידיאליות עבור שידורי מצלמת WebCam יעזור "תצוגת צד"

כדי תמיד להיראות טוב במהלך האוויר, אתה יכול להשתמש במסך השני שבו הוא לא יהיה מועבר מאתר אינטרנט של Webcover או צ 'אט עם חבר חבר, אלא תמונה מן המצלמה. אז הילדה תראה מה שמוצג למשתמש יוכל לשלוט בהתנהגותה במהלך אנשים פרטיים. אם אין כסף על המסך השני, אתה יכול ללכת עם זוג מראות, אשר צריך להיות מותקן ברמה עדשה מצלמה בקר אותם.

מיקום ופינות אידיאלי עבור המופע

עדיף להסיר בהחלט או העליון. עם זוויות אלה, דמות נשית נראית אטרקטיבית יותר. אם אנחנו מדברים על זריקה אוטונומית מתוך טווח קרוב, אז אתה צריך לנסות להשיג חזה במסגרת. אתה יכול גם למקם מצלמה מתחת לתקרה או בפינה של החדר, כך החבר יש רושם, כאילו נדחף על מודל עם מצלמה נסתרת.

בין הירי הרווחי ביותר של שידורי מצלמות ניתן להקצות:

  • מראה אחורית. הנערה פונה אל המצלמה. כדי לא לאבד קשר חזותי עם החבר, אתה יכול ליצור קשר עם הכתף שלך. במיוחד שוקת מינית בפינה זו של המדרונות שיאפשרו למשתמש לשקול את מודל התחת.
  • מבט מצד. זווית זו יכולה לשמש אם המודל מועבר שוכב על הספה או המיטה. הוא ייפול לתוך המסגרת כדי לשחרר את פניו, את כתפיו ואת חלק הגוף לחגורה.
  • נוף קדמי. אפשרות התאוששות קלאסית יושב או עומד. אתה יכול לירות מרחוק או תקריב. יתר על כן, המודל יכול לשכב על המיטה ולשים את החדר מול עצמם. במסגרת יהיו פנים וחזהו בבירור, אשר ניתן להשאיר את נפח המרפק הנוסף.
  • View התחתונה. המצלמה יכולה להיות מונחת על הרצפה. אז כל הדגש יועבר לרגליים ולמצב מצלמת אינטרנט. עבור memphate זה תיצור את ההשפעה של "מציץ".
  • כאשר אתה בוחר בפינה, אתה צריך להסתמך על סוג של צורה, מן הפגישה של המראה, כמו גם את החלק הפנימי של החדר ותאורה. כדי לעשות זאת, יש לבצע שידורי בדיקה כך שבכל האמר האמיתי שהכול היה מושלם.

    Просмотров: 143 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar