15:09
גירוי של הפטמות של גברים: כיצד לקבל הנאה חסרת תקדים

כמובן, לגברים אין חזה, כמו נשים, אבל בכל אדם יש פטמות. אצל גברים ונשים, הם שונים בכושר ובמטרה, אבל ב שלם, אלה הם כל אותם הפטמות. למרבה הצער, יש כמה מחקרים על נושא של פטמות, במיוחד זכר.

התוכן של המאמר

1 Best טכניקות ידניות לגירוי של פטמות אצל גברים 2 הטוב ביותר טכניקות לגירוי של פטמות פטמות 3 אחרים שיטות גירוי של פטמות

המחקר שנערך בשנת 2006 הראה כי רק 17% גברים סיפקו שותפים לפטמות שלהם לליטוף, בעוד המספר נשים נהנות מלטפות בחזה הסתכמו ב -59%.

על פי הסקר שנערך, 52% מהגברים ו -82% מהנשים אומרים זאת גירוי של פטמות גורם להתרגשות מינית חמורה. אבל לא כל הנשים יודע שאדם יכול להיות נעים כמו עבורם. על ה הבסיס של אותו מחקר נמשך מסקנות כי 78% מהנשים ו -40% מהגברים מסכים כי גירוי לא רק גורם עוררות מינית, אבל ומחזקת אותו.

תארו לעצמכם חלומות ילידים בישראל, כאשר אתם אשה מענגת מהפדרציה הרוסית. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 5,200 דולר.

ורק 7% מאמינים בהיפך.

למה פער גדול של נשים מגברים על פי תוצאות ההצבעה? מה לא בסדר עם פטמות זכר? בהחלט שום דבר. נקודת מבט דומה נולד בשל היעדר חינוך ראוי.

סקסולוג מאת מורגן-נאדז'יב סבור כי לימודי הגברים הפטמות נדירות ביותר בשל העובדה כי הרפואה מתעניין יותר נקבה, כמו גברים לא לשאת פונקציה מסוימת. הרבה גברים מעדיף לא להיכנע לגירוי, שכן הוא לעתים קרובות יותר הרבה נשים, ו פעילות כזו יכולה לגרום להם להרגיש נבוך, פחות באומץ. נשים מדברות על פטמות כמו אזור ארוגני בגלל אותם חזה קשור ישירות לפיתוח מיני. בעוד גברים בכלל שום דבר לא מדבר על החלק הזה של הגוף.

בשל היעדר המודעות וכמה דעות קדומות, היתה סטריאוטיפ שהפטמות נעים רק לנשים. זה מגוחך! רבים מאלה הטוענים כך אפילו לא ניסו לחוות את זה. לעקוב אחר לשלם יותר תשומת לב לתהליך זה בסרטים פורנו, ספרות עבור מבוגרים כך שגברים לא מרגישים פתח.

זכר ונקבה פטמות הם דומים באופן אנטומי לשניהם יש צינורות חלב, ושני סוגי בלוטות החלב מכילים בדים חלב בְּלוּטוֹת הַרוֹק. שני הגברים והן של הפטמות מכילים שולי עצבים של עצבים פונקציה כמו הגוף המגרה העיקרי. ההבדל הוא כי רשת העצבים הפטמה של גברים היא צפופה יותר. משמעות הדבר היא כי התגובה החושית מטורף בדרך כלל מאופק יותר. הפטמות של גברים אינן רגישות פחות גירוי מאשר נשים.

נשים רבות כנראה הפכו לתהות איך הם יכולים לתרום לגירוי של פטמות האהוב שלהם. מורגן החליט לחשוף טינו וילון ופרטים על שיטות מוכחות, ומאפשר לך לחוות הנאה ייחודית בתהליך.

הטוב ביותר טכניקות ידניות לגירוי של פטמות אצל גברים

הפשוטה ביותר אבל מ זה לא פחות תרגיל נעים - מכות אור עם האצבע שלך. באמצעות קצה המדד או האצבע האמצעית, לאט לאט ללטף את הפטמה עם תנועות מעוגלות אור. השתמש בט"ח אצבע כדי ליישם מהר, מכות קלות ליד הילה.

נסה הצבת פטמה בין אצבעות גדולות ואינדקס ומגלגלים אותו הלוך ושוב בין אצבעות, לחץ מעט. להגדיל את עוצמת הקשה אם שותף יסכים על זה.

עוד נעים מניפולציה - חיבור. לזה הפטמות צריך להיות ממוקם בין אצבעות גדולות למדד, דחיסה.

בשימוש נפוץ טֶכנִיקָה:

ספינות (אצבעות כותנה מהירה), נושמים קלים (מסמר של האצבע), סובב (לשים את הפטמה בין המדד לבין האגודל, להפוך אותם הראשון באחד, ואז לצד השני).

עָצמָה לחץ לדון עם שותף לא להגזים אותו.

הטוב ביותר טכניקות לגירוי של פטמות זכר RTET2

פה יכול להיות מועבר אפילו יותר בהירים יותר, אם אתה יודע מה טכניקות להחיל.

השתמש קצה השפה כדי לעגל אותם סביב רגיש מוֹצֵץ. ואז, זז בצורה חלקה, להחיל לשון לטפח תכופים. אחרי זה, להגדיל את האינטנסיביות, ללכת לזעזועים קלים. עַכשָׁיו להשתמש לא רק את קצה, אלא גם את כל השפה כדי להגדיל את הגירוי.

האיש שלך יהיה כנראה אוהב את תנועות היניקה. ל זה הניח את הפטמה בין השיניים הקדמיות, מעט לנשוך, ולהתחיל מעט מוצץ את זה. וחתיכות קטנות יוסיף קצת חדות. בשביל זה bite פטמות עם שיניים קדמיות, הגדלת עוצמת הקליקים.

אַחֵר שיטות גירוי של פטמות 3

יכול לשמש פריטים של צד שלישי כדי לספק את האיש האהוב שלך. לדוגמה, אתה יכול לקחת קוביית קרח ומעגל סביב פטמות. כאשר הקרח מתחיל בהדרגה להמיס, ללקק את המים עם הלשון שלהם, המשפיעים על שפת הפטמה.

שעווה - לא רע אלטרנטיבה לקרח. כדי לעשות זאת, לשרוף את הנר ואת שעווה לטפטף על החזה. ודא כי אתה עוקב אחר הוראות בטיחות זו.

קצפת או ציפוי כבר זמן רב תכונה של lasok הראשוני. החל סירופ האהוב עליך על גברים פטמות ולאחר מכן האטה ביסודיות אותו.

הפטמות של גברים גם צריך אהבה!

אבל אם אתה רוצה לדעת אם גברים כמו פטמות גדולות, ללכת רחוק יותר על הקישור! https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

ליישם את המטרות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה אלגנטית מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6500 יורו.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גירוי של פטמות זכר כמו לא כל. כמה בחורים לא חווים שום דבר בכלל, אחרים אינם נעים לאחרים. כמובן, כניסוי, אני ממליץ לנסות את הגירוי של אזור זה ארוגני, אבל לא להיות מופתע אם הבחור לא אוהב. ואם הוא נהנה - זה נהדר! למד טכנאים חדשים, לקרוא מידע על סקס, אבל לא בעיוורון בעקבות כל מה שלמדת. להתמקד בתחושה של השותף ואת הרגשות שלך, כך סקס הוא הרמוני ביותר ורווי. לכל אחד יש אזורי ארוגניים משלה, ולחפש אותם משותף - עיסוק מעניין ונעים.

Просмотров: 3285 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar