19:01
"יש צורך להיות קצת יותר יצירתי" - כמה מין במהלך ההריון

הריון - תקופה מיוחדת בחיי הגברת. אולי אתה יכול ליהנות מין כאשר אתה מהיר כמו בטן גדל ורגליים להתנפח כדי לדבר כל כך לדבר? איך להיות, אם אתה גבר ואתה מפחד לפגוע בעצמך, איך לקבל שותף בהריון? אנו מבינים יחד עם תוכניות.

התוכן של המאמר

1 סקס במצב המתנה

סקס במצב המתנה

"אנחנו עם, כפי שכולם יודעים, בן הזוג שלנו יש סקס בכל 3 הריונות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי למעשה, יום אחד אחר הצהריים אנחנו סוף סוף קנו סקס, ואת הבת שלי, lol נולד בלילה. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל בזרע יש חומר כימי המסייע, התברר לאובדן. הרופאים יש לציין שלוש פעמים מומלץ כי יש לנו יחסי מין כדי לעורר משלוח, "- 2001Words. "לא היה לנו מספיק סקס, שכן במהלך ההריון הליבידו שלי נפלה לתחתית. אבל ב -36 שבועות, אנו, באופן כללי, יש סקס, ומאוחר יותר התינוק נולד לפחות מ 24 שעות, "- Tejasgrass. "יש לנו יחסי מין כל הזמן כאשר בן הזוג לא יש בחילה בבוקר" - טכנית. "אני חושבת שאם ניסיתי לסרב לבן הזוג שלי כשהיתה בהיריון, היא תהיה לי, באופן כללי, נהרסה. יש לה את הליבידו הגבוה ביותר (ארבעה ילדים ... כנראה, זה על משהו סוף סוף אומר), אבל במהלך ההריון הוא המריא מעל הגג.

לאחר הלידה, חיכינו למינימום, הוא הפך, פנו כמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים מיניים "- slice_of_pi. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

"יש לנו סקס עם אשתי במהלך trimesters הראשון והשני על שלוש פעמים בשבוע. מאוחר יותר, כאב בגב והירכיים החלו להתגבר על בן הזוג, כי בין 6 ל -9 חודשים אנחנו גם נמנעים. ופודביבה הלכה 3 חודשים. זה מאוחר יותר מעובה לאט בתור. עד שהתינוק פגע בשנה, כבר הובילונו, כמו חיי המין הרגילים החלו להביע.

שום דבר מוזר בזמן המין במהלך ההריון לא היה. אחר כך הלידה היתה מפתיעה במקצת כאשר החלב החל לזרום. התחלנו להתבדח עם אשתי, ולשים את זה בעדינות, לצחקק כילדים "- אנונסמה.

"יש לנו סקס בערך כמו בראשות, תדירות כמו קודם. אלא אם כן הוא נעשה לעתים קרובות יותר העדפה לסגנון Doggi, "- Non_legitur. "יש לנו זמן לקיים יחסי מין וזה היה מצוין! עד השבוע הקיצוני לפני הלידה. כי מאוחר יותר הליבידו, כביכול, האשה נפלה כדי לדבר, כי היו כמה חודשים רגוע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל במהלך ההריון - כמעט מדי יום, "נמחק. "עד לידה. בחודשים האחרונים אתה צריך להיות קצת יצירתי, בחירת תנוחות, אבל זה גם מצחיק. דם, לשים את זה במקצת, מקלות יותר לאיברים הדרושים, ובסופו של דבר, אמצעים ורגישות עולה "-. "יש לנו סקס רק פעם אחת להריון. כבר לא יצא. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה שיש לי תשוקה מוטרדת, כי זה היה 9 חודשים של ייסורים.

להבחין בנפרד כי הוא החליט להגיע סקס בצד. אנחנו כבר לא ביחד "- NotseriousOnion.

"רציתי סקס, איך להתבטא, יום עגול. בן הזוג, כפי שאנשים נהגו להביע, מעט נבוך על ידי הבטן הגדולה שלי, אבל הוא התמודד, "- Hemarishysbe. "אני אמא לחמישה ילדים. אנחנו, בסופו של דבר, היינו סקס כל הריון, אפילו ביום הלידה - ניסיתי לנגן את התהליך (וזה נגרם), "נמחק. "הייתי כל כך גדולה, איך להתבטא, בחורה, וההריון נעשה עוד יותר, כי זה היה מאוד קשה לי להרגיש סקס. היו לנו יחסי מין כמה פעמים על כל ההריון, "Apathetichic. "אבא, כמו שאנשים נהגו להביע ארבעה. כל הריון הוא ייחודי. ילד ראשון - סקס תכוף מאוד. ילד שני הוא די שכיח. 3 - קיפאון. 4 - לעתים קרובות, אבל לא מאוד.

ובאופן כללי, אנחנו, לשים את זה בעדינות, יש לנו סקס לפעמים כמה שעות לפני הלידה, "- נמחק.

"אשתי ואשתו, כפי שהיו, חיים סקסיים במהלך ההריון אפילו נעשה קצת יותר טוב. לא היו בעיות "- ברוקוק. "כשהילד החל לעבור באופן פעיל, זה היה מדהים.

הכינו esquiters מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ונכונים. רק זה לא הרגעים החיוביים היחידים לעבודה.

אבל מאוחר יותר, כאשר ביום הממונה, הוא המשיך, סוף סוף, לשבת, הייתי מוכן לעשות משהו, כדי שיצא החוצה וסיימתי לדאוג "- טאה 4349. "לקחנו את המקסימום של ההזדמנות לקיים יחסי מין לא לפחד הריון" - TheBestwifeshusband. "בן הזוג שלי היה מאוד לא יודע שובע בהריון. לא היה לה זמן רצה למין. לא לכל אחד לא סוד כי השתמשנו סקס כדי להאיץ את העבודה. לא שאנחנו צריכים את זה קשה לנו, אבל למה לא כל כך להגיד?"- Knobye36. "אני בהריון ומבקש סקס ניכר. זה כבר הריון 2, אבל בפעם הראשונה הכל היה זהה. יש צורך להדגיש כי זה לא לבלבל אותי "- Sakurahorror. "אנחנו עם אשתי והאישה היתה לעתים קרובות יותר כשציפתה לתינוק. היא היתה כפי שהיו פעם לדבר לא יודע שובע.

כאשר אנו מסתכלים, כפי שכולם אומרים, תאריך המשלוח המשוער כבר עבר שבועיים, התחלנו לקיים יחסי מין לעתים קרובות יותר - כמה פעמים ביום. זה עבד - אחרי השעה 10, הלידה החלה שוב.

אהבנו סקס בהריון. לא עבור כל אחד אחר ניסיתי עם התנוחה. אמנם, באופן טבעי, היו כמה רגעים ..

בנקודה מסוימת, היתה בחירה עם ריח קטן. מ מין אוראלי במשך זמן מה הייתי צריך לסרב, "- KeepThrovingawaytody.

"להיות אישה בהריון, בן הזוג לא העלה ממני. היא היתה בזמן במצב רוח. אבל הרופא עצמו מומלץ לנו לעתים קרובות יותר, בסופו של דבר, לקיים יחסי מין. אז פשוט עשינו את ההערות של המיוחד!"- BP957. "חיי הסקסיים דהו ומתו, שכן בחילה כמעט לא נעצרה. גם כאשר קיימנו יחסי מין הייתי קשה בהצטיינות בגלל בחילה.

מחסור במין - אחד ממאות הנסיבות, לפיה אני לא יכול להיות tolepul, "- נמחק.

"שתי הריונות פשוט עברו מפחיד. ואכן, בן הזוג המסכן שלי שמר בצורה מושלמת. ", - Crabrangoon888. "זה היה כמו בהריון שלוש פעמים, סקס היה כל הזמן. לאחר הריון 2 אהב kunnilingus. אני פשוט שכב עם שלי, איך להתבטא, בטן עגולה על הגב, להפיץ את הרגליים ..

היתה אפשרות אחרת כשהיינו עוסקים בבעלה, הוא הניח את ידו על הבטן, והתינוק דחף באותו רגע. אולי העובדה שזה לא הטריד אותנו, פשוט צחקנו "- anaelle13.

"אני בחודש התשיעי כרגע. קראתי את כל זה וזה הופך להיות כל כך מצטער על בן הזוג שלי, lol.

למלא את החלומות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה אלגנטית מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 6200 $.

אני באמת רוצה להדגיש כי הליבידו שלי כמעט מת, אם לא, בסופו של דבר, לשקול 4 מקרים של תחייתו במשך כל הזמן "- Evellwaffle. "בן הזוג שלי בן 6 חודשים, זה ההריון השני שלה. היא הבינה שהיא סוף סוף מצפה לתינוק כשיבידו נפל. כמה פעמים בשבוע היא נותנת סקס, אבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, אין לה רצון מיוחד. אני אשמח כאשר הכל מגיע לנורמלי "- maddogmccree. "שני הריונות דבקו בלוח הזמנים היומיומי שלהם - שלוש פעמים בשבוע. אבל אחרי 8 חודשים החלו להרגיע, "okiestate. "זה הזמן הטוב ביותר למין. גבירותיי בהריון הם מאוד נלהבים, ולבסוף להיכנס להריון שוב הם לא יוכלו ", - prolyt. "לא לכל אחד יש בדיוק כך. האשה שלי הרגישה חשובה, והיא לא היתה עד סקס. שני הריון "- - נועד. "רציתי סקס ניכר. שימו לב כי ואחריו, הרגשתי טוב יותר. זה יכול להיות ככה, זה נראה לי, אבל בכל זאת, בגלל זה אני רוצה לקיים יחסי מין עוד יותר "- נמחק. "כשגיליתי על הריון, הכול נעצר. הייתי לא נוח, טוב, הורמונים השתוללו. אבל לעקוף לידה חזרתי במהירות לקו, "- PinkninJakow. "כאדם, ראיתי שהבן שלי במהלך ההריון היה מתעניין יותר במין. ניסינו תנוחות שונות, מחפשים את זה שבו היא תהיה מאוד נוחה. בשבילנו זה היה בחידוש, כי קודם לכן היא לא היתה מבחן חובב.

הייתי רוצה, אז היינו עשירים יותר והיו לנו יותר ילדים! Hah! אבל לא, ברצינות, סקס עם אשתו ההרה היה אחד הטובים ביותר בחיי. זיכרונות יפים, "- טרמינלביט.

Просмотров: 450 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar