15:09
כיצד ליצור קשר עם הגברת לאורגזמה: מפורט מופשט לאדם

גבירותיי הם יצורים מסתוריים מאוד במונחים של אורגזמה. אם החבר 'ה הם מאוד פשוטים, השיא שלהם הוא מצוין, אז לגברות יש הרבה יותר קשה. יתר על כן, גבירותי יכול לגמרי לחקות אורגזמה, ולעתים קרובות לפנות לשיטה זו, כך יש לסיים את מעשה מין boning.

התוכן של המאמר

1 אגדות יער וינאי 2 אסטרטגיה מדיניות ואסטרטגיה 3 מהו ההקדמה למה? 4 משחקים עם הדגדגן 5 הפעולה העיקרית של הביצועים 6 שגיאה מעודדת

אז גברים יכולים להסיר את הכתר שלהם: רובם רחוקים מעמדו של "סופר מאצ'ו". אבל כדי להיות ראוי לקבל את הכותרת הזאת לא רק להיות זיעה באופן משמעותי, וזה גם לומד איך להביא את הגברת לאורגזמה.

אגדות יער וינאי

לא מספיק מהחבר'ה כניסה לעידן של חיי מין פעילים פועל לספרייה לידע. הכל מוגבל לצפייה בתוכן ארוטי ועיתונאים שדרות. מכאן הם גדלים את האגדות העיקריות על סקס, אשר הופכים את הגורמים העיקריים של זכר כישלון.

מיתוס 1: דיק גדול

בעלי קטן היחידה סוף סוף נאנחת בשקט: זין גדול אינו מסכמים ליידי אורגזמה. הרגישות של הנרתיק ממוקמת על הכיכר של כל שלוש - 4 ס"מ, ואז הכל מחוץ לאזור קו. אז חבר של ארבעה ס"מ הוא מסוגל לחלוטין כדי ליצור ניסים. כל מה ששרה עשרה ס"מ - הגורם לאי-נוחות, ולא תַעֲנוּג. אז הבנות שיש להם "עמוק יותר, עמוק יותר!»Skidlessly lgut. ב- 1, אין דבר. ב 2, מאוד עמוק פשוט כאב.

מיתוס 2: משך יחסי מין

כמו שאומרים: "זה יותר טוב 40 פעמים מאוחר מאשר אי פעם 40 פעמים". אם האיש נכנס למצב "מכונת תפירה" וללא עייף ממילי במשך יותר מחמש-עשרה דקות, הוא יכול להיווצר על אורגזמה נקבה. ובכן, הילדה קשה לשקר: הפסקת הבחירה של חומר סיכה ישימו שהיא נעשתה משעממת ולא מעניינת, והאורח התעכב במעמיקיה. עדיף לצאת מן הגברות ולהמשיך גירוי על ידי השפה, הידיים, טוב, באופן כללי, להתקשר לאכול וינס.

נבוך לדיונים כאלה יהיה רק ​​קריאטין. ואל תסדר אסונות על חוסר אורגזמה על הנערה, כי הסיבות הרבה. זוגות ביחד במשך זמן רב, ייתכן שיש מקורר של רגשות. לעזרה יכול לבוא ניסויים שונים, אביזרים, שמחה.

מיתוס 3-I: אורגזמה שיתופית

וללא מזין אותו לחלוטין, מי יסיים תחילה. ביסודו של דבר רק כדי בהצטיינות, באופן עקרוני. וכן, יש לעקוב אחר גבר, כך שהגברת הגיעה לאורגזמה של 100%, אחרת הדירוג "F-Be" מסופק (חששות רק מאהבים האחרונים).

אגב, שוב בצמד ארוך, נוכחות של אורגזמה של נשים היא לא מספר משימה 1. נשים רבות להירגע עצמם בלעדיו ולא לתלות תוויות על האישה, כפי שהם באמת יודעים מה האהוב מסוגל, אבל הם יחיו יותר מ -10 שנים ל "יבש"? לא ברור!

מיתוס 4: סקס עם חדירה

מלפחות מענג שהרגו לא גאווה של גברים. אורגזמה נרתיקית זמינה מאוד ויותר נשים! וזה תלוי באנטומיה של גברת מסוימת. רק חמישה-עשר% מהנשים יכולות להתפאר על ידי אורגזמה בנרתיק בבנק חזירון. הסוף חייב להיות קסום. כן אני אין צורך להגזים אותו, במיוחד אם הפגישה התרחשה בערב. אחרי הכל, אף אחד לא לישון לא לבטל, ורק אגואיסט מקפץ. ואם אפשר לאפשר שגיאות? התשובה היא חד משמעית: אתה יכול.

אסטרטגיית מדיניות ואסטרטגיה 2

ושום דבר להפתיע! כל תאריך אינטימי צריך להיות כוונה לפרט הקטן ביותר, בערב השני סיים להיות קשה. בחזרה לזוגות נשואים: זה רק הם יכול להרשות לעצמו מין ספונטני בזמן שהילדים בבית הספר. באותו זמן עם חזק פריקה, ולא את הדמיון של העכבר. מי להצטרף בשביל זה חייב להבין כי המין של הנאה לא מביא. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אנטומיה של הגוף של אישה

ראשית, טוב חקור את המבנה של הגברות של איברי המין. זה בהחלט אופציונלי מקצועי באזור זה ולקבל דיפלומה גינקולוגית. די לגלות איפה אני אתן את הדגדגן כדי לעורר אותו, ולא את השופכה: רבים גברים חטאים בצורה קונקרטית עם כישלון זה בידע, ומאוחר יותר לא רק מופתע, אבל והגברת נשארת אומללה. וזה תלוי הרבה: לקרוא לעיל!ובכן, עכשיו דיבור ילך על המעשה המיני. לא הרבה רק להיכנס launo של הנשים ולהתחיל תנועות גומלין.

את האווירה של הערב

גבירותיי, היצורים הם רומנטיים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור Escourtress כי יהיה להדגיש את הרמה יעשה חברה מצוינת.

הם צריכים להירגע: אור קל, טעים, אלכוהול קל, מוסיקה נחמדה בטנה רכה. סקס על הגג - מאוחר יותר, כאשר בני הזוג כבר מנסה הכל, אבל עכשיו רק וניל "mi-mi". באופן טבעי, אם בראש הגברת של המשימות של כיוון אחר: פגישה בסיסית לבוקר, בחינות או משהו כזה, אז זה לא סביר שמשהו יכול לקרות.

לכן, זה טוב לגלות על התוכניות של הגברת מראש ולחשוב על הערב, ולא בדרכים. אגב, אם הגברת אמרה שיש לה תקריות גדולות ליום שלאחר מכן, אז תצטרך לעשות התאמה חזקה. אבל רק 20% מהחבר'ה מסוגלים כאלה. אחרים נופלים לדיכוי ומפנים את הערב ברור, חמוץ חמוץ.

רק Profan B הכדור האינטימי אינו מבקש להבין איך להביא במהירות את הגברת לאורגזמה. לפני איך בפעם הראשונה לשכב במיטה, האדם האמיתי יגלה הכל העדפות גבירותי, ולאחר מכן לגרור אותו למיטה.

גֵהוּת

ריח טבעי הגוף הוא נהדר מאוד. אבל ריח של גוף לערער, ​​ולא הזכר לאחר ציד. זה למה "תמיד ובכל מקום, תהילה אינסופית של מים!-. וכן, אם הגברת באה לשטח הגברים, ואז היא גם צריך להתקלח. לשבור את חדר האמבטיה יחד עם הגברת שאתה יכול רק אם היא עצמה לא נגד. אם היא מעדיפה לפרוש, אז אתה לא צריך להתעקש, "הספינה הספינה" יכול להיות ולאחר מכן פעמים.

טוהר הגוף הוא באופן עקרוני, אבל באופן יסודי יותר ומצבו של השיער. Belovezhskaya יער ב Paho ובחי השחי הוא סיוט ואימה. כדאי להיפטר הצמחייה הזאת ולא להפחיד גברת עם רמפה. שיער במפשעה, אם זה לא ממש לצוד אתגר, אתה יכול קצר פרוס, אחרת אתה לא יכול לסמוך על מציצה. לא מספיק מי נחמד לקבל צמר מפה. ושערות בוגדניות שוכבות לטפס מתחת לעור, אפילו בכפוף לשטיפה קפדנית.

נשמות אחרי סקס ACT הוא חובה. זה כתוב באופן בלעדי בספרי הלימוד הרוסי כי הזרע של ניחוח לא יש לזה. כפי שיש בו! הנה סיבה נאה ללכת למקלחת יחד ולהמשיך ערב מעניין.

מהו ההקדמה למה?3

חזרה לזוג הארוך. זה רק שהם יכולים להרשות לעצמו סקס בלי משחק מקדים, כי זה לזה מושלם. בכל המקרים האחרים, ללא התחממות, אתה לא יכול לעשות. מסיבה כלשהי, גברים רבים הצביעו על מרכיב עיקרי זה של סקס באיכות גבוהה.

כיף: המכונית מתחממת, מחבת עם שמן, גם, אפילו פלסטיקינה מפחדת צריך להיות מתיז, אבל על הגברת מרים. כביסה נדרשת עבור כמות די של סיכה, הרפיה הגוף, גידול עירור. PRELUDE באיכות גבוהה הוא 80% מכלל התהליך, ובארבעה מקרים מתוך 5 התחייבות של אורגזמה טובה וקלה.

רק לזכור ציצים לא יעבוד. כן, ההעדפות ניתן למצוא רק לשיטה מנוסה, אבל ארסנל קבלות פנים לא כל כך מגוונות כפי שהוא נראה. זוהי נשיקה, חיבוקים, משיכות, עיסוי, דחיסה כל כך הרבה רוח. עוד דבר של הטכניקה של אלה מניפולציות לכל גברת צריכה משלה. לכן, זה מאוד בסיסי לעקוב תגובה ועושים הכל כדי להביא במהירות את הגברת לאורגזמה.

רצועת הגברת זה רק צורך לאחר חימום מספיק. לעתים קרובות הגברת עצמה נותנת אות זה, תופס אדם מאחורי החגורה. איך הופיע התנהגות עוויתת זו, אתה יכול להיפטר טקסטיל.

משחקים עם Clit4

איבר זה בגברת הוא מאוד קפריזי. להמיס את הידיים ולתפוס אותה על הדגדגן במידה מסוימת - לא מקובל. זה לא מביא כל הנאה. אבל חימום ההכנה כבר חלף, הגברת היתה די רטובה, אתה יכול להתחיל לגייס את הדגדגן. אין צורך לצלול לתוך המפשעה בראש. עדיף להתחיל גירוי עם הידיים, וזה יורד באופן שווה למטה כדי להתחיל ליטוף אוראלי.

עם cunnilingus גם צריך להיות קשוב מאוד. כמה גברים מתמקדים כל כך על כך שהם דומים לוחם מן התעלה, אשר מתמקדת מסתכל בחזית הקדמי. אה, כן, נשים רבות של הקלעים של הסצינה הזאת יכול לומר שזה נראה מאוד כיף ומבלבל.

הדגדגן אחראי ליידי אורגזמה 100%. הגירוי החסר של הדגדגן יוביל כישלון זכר, כמו גם השפעה מופרזת על זה. אם דאמא סיים מוקדם יותר מאשר האיש יכנס אותו, אתה צריך להתחיל הכל בהתחלה, אחרי אורגזמה, הגברת זקוקה לשבור טוב. כי זה לא שווה לקבל יותר מדי.

יש לצפות תגובה נקבה, אבל זה לא שווה את החקירה. אחרת סקס תתגלגל תִשׁאוּל. ולכן הכל ניתן לראות, טוב, הגברת מגיבה למה שהיא אוהבת. כי תצפית, תצפית ושוב תצפית. אם הגברת בחלק הרגע נסחף, אז זה אות לעובדה שהגיע הזמן להשתנות.

כמה זמן יכול זה לא ברור להידרש עבור הקדמה: מישהו יהיה מספיק במשך 5 דקות, ומישהו שעה לא יכול להתחמם. לברר מה אזורי ארוגני ואיפה הם. ללא מין שלהם מומר "מבחין" אירוע ואינו מביא הנאה. המצב משחק תפקיד חשוב מאוד.

הפעולה העיקרית של הביצועים 5

זה כל שטויות בהשוואה למה צריך לחזות מאדם.

חוֹמֶר סִיכָּה

לא ללטף - לא חומרי סיכה. חוסר סיכה למדי - כל המין. זמינות חומרי סיכה הם מסוימים. סקאוט לירוק במפשעה - זה הרבה סרטים פורנו. הוא יכול לגרום וגועל. אז עדיף לטרוח מראש. אם הצנודה קרה, והצינור הקדוש נשאר בבית המרקחת, קל יותר לקרוע יחסי מין ולתת גברת להישאר.

מהירות התנועה

גורם בסיסי מאוד. מישהו כאילו באני, ומישהו כמו "צב". ובדרך אגב, אתה צריך לשתף פעולה לאחר מכן. מבלה בקצב אחד רק לצחוק. ברגע שאתה יכול בדרך כלל להאט כדי ליישם חיבה אחרת. והכי חשוב מודע לכך שהוא עקרוני לא מהירות ולחץ. וכן, הקצב הגבוה ביותר הוא הסיכוי הטוב ביותר לצמצם את המספר חומרי סיכה.

בולטון - מצא את הגברת

כן, ולא בכלל דיבור מרגל. גבירותיי מעריץ הערות במהלך חוק. יותר לוהט נאומים, מתוק יותר של רגשותיה. באופן טבעי, אתה לא צריך לארגן מונולוג, זה יכול לטפס על ההזמנה, אבל כאן שבחים, מחמאות, טוב, רק כל מיני ביטויים, יכול לעבוד בצורה מושלמת לחכות. העיקר הוא לא לשתוק. ולאחר מכן מרוכז נשיפס יכול לבקר את הרעיון שהאיש נותן לנורמות של GTO, ולא כחול גברת.

עצירת מנוחה

עניין של עסקים משלו בהחלט יודע איך לשבור את ההפסקה בתהליך. באופן ספציפי, אתה יכול לקבל את הגבוה ביותר הערכת המקצועיות שלך. אחרי הכל, מאוחר יותר, הגברת, הנעלה על ידי מגלגלת עיניו, יגידו לחברותיו: "הו, בנות, הוא לא יודע שובע! עשינו את כל זה לַיְלָה!-.

כי פיט עצור צוֹרֶך. תן לגברת להירגע, לשתות כוס יין או כוס קפה, להירגע עיסוי מהיר: אורגזמה לא הולכת לשום מקום. אחרים מועברים על ידי אורגזמה מהדמה. זו הסיבה בהתראה של geolocation של "אפונה" זה מוביל לכישלון. והנה שבב עבור גירושין של המיתוס השלישי: או ליידי 1, או אחרי גבר. אבל בשני המקרים, זוהי בעיה זכרית להביא את הגברת למגבלה.

שגיאה פופולארית 6

ואת הכישלון הוא לא כי השגיאה מותרת. הכישלון הוא שהשגיאה אינה קבועה. מי יוביל לזה? שניהם! נחוץ לקרוא, להבהיר, לתת הפקודה ולהפגין.תן לגברת להסיח את הדעת במשך 10 דקות, להירגע, ולאחר מכן תוכל להמשיך הלאה. אגב, זוג שאינם עשור אחד יחד, להחליט שאלה זו היא פשוטה מאוד: "Vasya, לקלף, אני מיובש!"ו Vasya בשקט לקלף הולך על טעים.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע העבירו מבט שגוי כי למעשה ליווי - זה בהחלט משהו, זה לא ידוע, זה שווה את זה יותר חכם. אבל כאן כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין כלום עם זנות.

לא, באופן טבעי, זה קורה, ורבים יכולים להתפאר שיא בו זמנית. אבל זה כל כך משעמם! עוד יותר תענוג מביא תצפית על אורגזמה של שותף מאשר עווית סימולטנית.

טוב כרגע אין קצר. להבין ביסודו כי האש של תשוקה צרכים ללא שינוי האכלה, ובלי זה להביא את הגברת לאורגזמה הופך לכל יותר ויותר קשה.

אלה הן הוראות משותפות עבור שגיאות. בכל מקרה, ישנם shoals שונים. אבל זה לא שווה כועסת, כי הסיפור האינטימי של כמה כל שונה ו כותב יחד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

ההמלצה העיקרית עבור כל אדם שרוצה להביא את הגברת לאורגזמה - לתת מספיק זמן prelude. לא להקיש ליטוף, ליטוף דגדגן איברי המין, סקס אוראלי. אל תלך אל השותף עד שהוא מתחיל אותך על זה. תאמין לי, אסטרטגיה כזו היא באמת עובד! כאשר הגברת תהיה בשיא ההתרגשות, זה יוכל להגיע לאורגזמה כמעט כמה דקות. זוהי אפשרות מתאימה לשותפים המעוניינים בהצטיינות מיד. תאמין לי, גישה כזו ילמד אותך לבטוח זה בזה, גם לשנות באופן משמעותי את היחס של הבנות בשבילך בכיוון הטוב ביותר.

Просмотров: 3791 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar