14:24
"כל הזמן לחשוב על סקס" - איך להיפטר מעורפל

חוסר היכולת להפסיק לחשוב על סקס ללא דאגה, להשאיל על מחשבה על סקס יכול מאוד רעל החיים. מחשבות אובססיביות על כל נושא נחשבים לאחד הסימנים של הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD). פסיכותרפיסטים אמריקנים העריכו כי כמעט רבע מאנשים הסובלים מ- OCC, לופת עלו במדויק.

התוכן של המאמר

1 מחשבות אובססיביות על סקס - אלה לא פנטזיות סקסיות 2 תסמינים של מחשבות מין אובססיבי 3 איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס

רבים נוטים לשקול אובססיה למחשבות על סקס כבעיה זכרית בעיקר, מחקרים הראו כי נשים מתמודדות עם זה מזל לעתים קרובות לא פחות. נוכחותה של מחשבות אובססיביות אינה אומרת שאדם יפעל בהתאם להם. אבל כל מעורפל לוקח יותר מדי כוח, אז הוא תמיד רוצה להיפטר ממנו.

מחשבות אובססיביות על סקס אינן פנטזיה מינית

פנטזיות סקסיות שונות ביסודו של מחשבות אובססיביות. פנטזיה לגרום לרגשות חיוביים, מייצגים תשוקות נוסחה.

שלא כמו פנטזיה, רעיונות אובססיביים אינם מביאים כל שביעות רצון. הם מתעבים, מפריעים לעשות עסקים, הם רוצים לזרוק אותם מן הראש ובדרך כלל לשכוח את קיומם. כמו כן, הם מלווה חרדה ובושה. במקרים חמורים, אדם יכול לפתח סלידה או שונא לעצמך.

לעתים קרובות רעיון מין אובססיבי סותר ישירות העדפות מיניות אמיתיות. מצב זה מספק במיוחד הרבה צרות. אדם חווה לא רק בושה, אבל גם חושש כי הרעיון המתעורר פתאום פעם יאלץ אותו בדרך זו. אם רעיון זה קשור גם עם כל stearsions, המצב נעשה כבד מאוד.

תסמינים של מחשבות מיניות אובססיביות

למרות ההבדלים בין פנטזיות למחשבות אובססיביות, אנשים מבולבלים לעתים קרובות. דוקטור לפילוסופיה ג'ון הארט הערות לגבי גברים, ונשים לעתים קרובות באים יוצאי דופן ואפילו אקסטרים מפריעים תמונות מיניות של דמות מינית, אשר נתפס בטעות על ידי אנשים כמו אובססיה סקסית.

אבל הסימפטום יכול לעתים קרובות להיות מוכר אפילו לא מקצועי. פנטזיה לבוא וללכת תמונות מנטליות אובססיבי להישאר ולרדוף.

הסימנים העיקריים של אובססיות הם כדלקמן:

מחשבות מלווה בתחושת חרדה, בושה; יש פחד ממין אמיתי; יש חשש חזק יותר שמישהו לומד על המחשבות האלה; מחשבות עייפות, הם מפריעים לישון בדרך כלל ועבודה; פחד כי מחשבות כאלה אומר נוכחות של הפרעה נפשית.

עם המראה של רעיונות אובססיביים, אדם באופן לא מודע מנסה לבנות הגנה פסיכולוגית. אבל ללא עזרה של מומחה, זה לעתים קרובות מסתיים עם פיתוח של פעולות סטריאוטיפיות, שבו אדם מנסה להתמודד עם אזעקה להסיח את הדעת. הפעולות הנפוצות ביותר הן כדלקמן:

הימנעות מצבים שבהם אתה יכול להתמודד עם הנושא של המחשבות שלך; ביצוע פעולות פולחניות להסיח; צריכה משופרת של תוכן פורנוגרפי; הימנעות או אפילו כישלון מוחלט של מין; הפרעה של התנהגות מזון - אדם או מנסה להסיח את דעתו בעזרת מזון, או לזרום את עצמו לרעב לנסוע את המחשבות.

כל זה מביא רק הקלה זמנית.

בישראל, אין באזור כדי לפגוע, אם מדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי בתורו eSquiten רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

ללא סיוע פסיכולוגי מקצועי להתמודד עם מחשבות אובססיביות קשה מאוד. אובססיה מינית אכן יכולה לגרום סבל רציני אם כולם מותר Samonek.

איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס 3

הדרך הרדיקלית ביותר לעצור את ההשראה ואז תמונות מנטליות לא רצויות - פנה לפסיכולוג או פסיכותרפיסט. אתה יכול גם לנסות ללמוד לשלוט במחשבות שלך. זה יהיה שימושי בכל מקרה.

הימנע גירויים דוחפים על מחשבות לא רצויות

כדי למנוע תמריצים אלה, אתה צריך להבין אותם קודם ולחקור. כדי לעשות זאת, אתה צריך לראות בזהירות את התגובה שלך ולהבין כי היא מתגרה בדיוק את הסוער ביותר ומייגע. אולי זה יהיה נוח לקמפל רשימה של תמריצים כאלה ולאחר מכן לחשוב על איך אתה יכול להפחית את הקשר איתם.

להגביל את התצוגה ולקרוא פורנוגרפיה

פורנוגרפיה משמשים לעתים קרובות בעת שניסה להטביע מחשבות. אבל שיטה זו רק שפכו שמנים לתוך האש. ככל הפורנוגרפיה קטנה יותר, כך טוב יותר.

בחר תמונות ניטרלי

כאשר המפולת המנטלית מתגלגלת, זה יכול להיות מתערבל, תוך התמקדות במשהו מינית לחלוטין. זה יכול להיות נוף יפה, רגוע (חורף טוב יותר), שירים, מנטרות.

לא ליפול לתוך הדכדוך כאשר חושבים על סקס ולא לערוך את עצמך

מחשבות על סקס הן טבעיות לחלוטין לגברים, ולנשים. לעתים קרובות הם מופיעים באלה שאינם כפופים לרעיונות אובססיביים. לכן, זה לא הכרחי כדי dramatize יותר מדי.

מחשבה לא רצויה צריכה לנסוע בשלווה, לא ליפול לתוך פאניקה ולא עוסקת בחופשה עצמית. איזה קרירות אתה תהיה, מהר יותר הם יצליחו.

לייעל את הזמן הפנוי שלך

אם אדם רציונלי משתמש בפנאי שלו, מחשבותיו מסודרות בעצמם. אם הזמן הפנוי הוא יותר מדי, זה צריך לקחת משהו שימושי. לדוגמה, אתה יכול ליהנות ספורט או התנדבות, לבוא עם תחביב עצמך, לקבל חיית מחמד. זה יהפוך את החיים עשירים יותר, מעניינים ורעיונות חלופיים.

לצאת החוצה פעילויות יצירתיות

הסיפור יודע הרבה דוגמאות כאשר אנשים הפכו דחפים מיניים קודרים לעבודות אמנות נפלאות. איך לדעת אולי גורל כזה מוכן בשבילך.

אתה יכול לבדוק את זה, רק מנסה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא לעבודה בסוכנות הליווי. גברים מקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה וליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למצב.

כדי לעשות זאת, יש צורך להחליט על הכדור היצירתי קרוב אליך.

אם אתה מרגיש השתוקקות בולט עבור כל סוג של אמנות, זה אומר שאתה צריך לנוע בכיוון זה. אם אין מתיחה, אז אתה צריך בעקביות לנסות הכל ברציפות עד שאתה לחסוך את הכדור שבו התוצאות הטובות ביותר מתקבלים. זה יכול להיות כל דבר: ציור, מוסיקה, דוגמנות, רקמה, כתיבה.

לימוד של ספרות או קולנוע

ספר או סרט טוב, חכם הוא מסוגל לתפוס את הדמיון כל כך הרבה מחשבות לא רצויות ייעלמו בעצמם. ספרות ארוטית, כמובן, טוב יותר להימנע. עדיף להתמקד בעבודות הפילוסופיות והפסיכולוגיות של הקלאסיקה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

עבור למזון בריא

מוצרים רבים הם אפרודישיה חזקה. אולי מחשבות אובססיביות על סקס הן תוצאה של עירור יתר נגרמת על ידי שימוש מופרז של תבלינים, קפה, שוקולד, אלכוהול, מנות מטוגנות מעושנות.

המעבר למאכלים תזונתיים משפר את כל האורגניזם ויעזור להביא מחשבות.

לשים לב כושר

מאמץ פיזי מסייע לנכות מכל מחשבות. שרירי העבודה דורשים ריכוז, המוח רק פעם אחת ליצור תמונות לא נעימות.

חשוב לא להגזים. אין צורך לממש את עצמך עם אימונים ולהביא לתשישות. זה יביא לבד לבד בריאות פיזית ונפשית. תוכנית ההכשרה צריכה להיות הידור, התייעץ עם מאמן או מדריך כושר, מקל על זה.

Systematize הבן

בנאלי ליין יכול ליצור לוויין של חשיבה לא נעימה, אשר מסתובבים במוח overworked, כמו רוי טוס. בעיה דומה נפתרת בפשטות - אתה צריך לישון טוב.

כדי להקים מצב שינה, אתה צריך לשקול מחדש את הציוד של חדר השינה שלך. אולי אתה צריך לשנות את המזרן ואת הכריות ליותר נוח, לקנות מצעים חדשים.

חדרי השינה שלהם מומלץ להסיר את כל הגאדג'טים, שר באדם שינה. או הטכניקה צריכה להיות לגמרי de-energized לפני היציאה לישון כך אינדיקטורים מהבהבים לא מפריעים לנוח.

יותר לתקשר עם השותף המיני שלך

אם אתה bland על המחשבה של סקס, ולא במקרה אתה לא יכול לא לאפשר את השותף שלך אם אתה במערכת יחסים. להיפך, הדיון של הבעיה יעזור להיפטר ממנו מהר יותר.

לדון בבעיה עם חבר או קרובי משפחה

אובססיה עם מחשבות סקסיות היא, כמובן, הבעיה היא עדינה מאוד. אבל אם יש לך אדם שיכול להיות מהימן (ידיד נאמן או מישהו מקרובי משפחה), אשר יגיב על המילים שלך עם הבנה, אז אתה יכול לחלוק את החוויות שלך. כבר הזדמנות לדבר כדי להביא הקלה עצומה.

Просмотров: 303 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar