19:00
למה גברים רוצים סקס וגברות אהבה?

סקס הוא אחת משיטות הביטוי של אהבה, אבל אפילו עובדה זו אינה מפריעה לגברות לצעוק, "הגברים הם רק מין וצריכים" ושאר הגמטים המרופטים על היעדר רגשות. הרצון לקיים יחסי מין עם אדם אהוב הוא תהליך טבעי, אחד המרכיבים החשובים של נישואים מאושרים בריאים ושיטת פנאי טובה.

התוכן של המאמר

1 אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה? 2 גברים הלוואי יותר סקס מאשר נשים? 3 גבירותיי הלוואי יותר אהבה מאשר גברים?

לא כולם מסכימים עם הצהרות אלה, בהתחשב יחסי מין רק חוב נשוי. בשל סוג כזה של דעות, מתעוררת שאלה, למה גברים מאחלים מין וגברות של אהבה? יש צורך להבין, סקס ואהבה הם שני צדדים של מטבע אחד או מילים אנטגוניסטיות?

אפשרי היא אהבה בלי סקס, ומין בלי אהבה?אני

אהבה היא פעילות בהירה שממלאת אדם מלמעלה של הדף. יש צורך להעלות את מה שאהבה במיוחד דוחפת אנשים להתלבש והישגים גדולים, על מעשים אמיצים ושטויות בלתי מתפשרות. אהבה סוף סוף מוביל תשוקה וכיצד להתבטא, לשלוט רצון חזק לשלוט אדם אחר.

לא נחוץ, באופן כללי, להקשיב לאופניים כי לא היה מין בברית המועצות, והילדים נמצאים בכרוב, סקס הוא משהו מאוהב עם בני הזוג והבושה אין כל כך לא אומר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברות והגברים זקוקים למגע קרוב כל כך שמביא בריאות, שביעות רצון ומעדנים. זה מאוד רוצה להדגיש כי sexologists מאמינים כי דברים בלי סקס הם מיתוס או החריג הנדיר ביותר.

אדם זקוק למגע מיני, התנזרות ארוכה תורמת להתפתחות מחלות ופתולוגיות, אבל מה, אם אנשים קרובים חיים, כביכול רחוק או פשוט להתרחש בהתכתבות אין את היכולת לקיים יחסי מין? מקרים כאלה הם 90% נידונים לכישלון או תקופתיים, ולכן, בגידה.

מישהו מן הצמד הזה הוא בהחלט לא, באופן כללי, יהיה לסבול וללכת שמאלה רק עבור רגשות פיזיים. אפילו זוג שבו חיבור רוחני ללא דופי מתעורר והשוואה, בשלב מסוים זה לא, לשים את זה בעדינות, תוכל למצוא שפה משותפת בשל רקע הורמונלי שלילי שנוצר. שים לב כי מסכם, ניתן להודיע ​​כי אהבה בלי סקס היא כמעט בלתי אפשרית בגלל האופן שבו אנו מדברים כל הזמן, המכשיר הפיזיולוגי של הגוף האנושי.

מה עם סקס בלי אהבה? יש כאן דברים קלים יותר, סקס ללא אהבה שווה לספורט - תשיג הנאה ועבודה לבריאות שלנו. אם היה מין בלי אהבה היה מיתוס, זה היה פחות פחות, אבל זוג מאושר - יותר.

גברים הלוואי יותר סקס מאשר נשים?2

גברת הטבע היא החושנית והפצועת ביותר, רצונם לקיים יחסי מין הוא משתנה לעתים קרובות תחת פעולה של סיבות חוצות, כגון אקלים, מצב רוח או מצב נפשי. "למה גברים רוצים סקס, וגברות של אהבה?"- שאלה שעולה בעצם במוחו של גברת עם הארגון הנפשי הגבוה ביותר, אבל בהחלט לא גבר.

סקס עבור החבר 'ה הוא צורך פיזיולוגי בשל רקע הורמונלי ואת הצורך "לזרוק" לצרוך הזרע התחדשות.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מכפילה, הקונים הם בנים בטוחים, אלה שרוצים להיות נוחים בעיני החג, לוקח יד עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח די די, אז כדי להבטיח שכולם צריכים לספק באופן אישי.

גבירותי כפופות לפחות לגורמים אנטומיים ועוד, כפי שכולם אומרים, רוחני, מרומז תחת סקס מידה עצומה של קרבה בין שותפים.

בימין, גברים בינוניים סקס לוקח יותר מאשר גברת, אבל יש זוגות, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, שווה לאופי או אפילו כאשר אנשים רגילים להיות לידי ביטוי, שליטה הנשית. רוב של זה, אורולוגים עם מחלות מסוימות, באופן כללי, לרשום גברים כל יום סקס או אוננות כדי לשפר את הבריאות. מה לעשות. כל כך מסודרים Mugean אורגוניזם!

נשים הלוואי יותר אהבה מאשר גברים?3

למעשה לא משנה מה גברת רק רוצה רומנטיקה יותר, תאריכים וחסרי דאגות בחייו שלו ימי. בסופו של דבר, כפי שהיינו מדברים, התקופה קנה קנדי ​​היא באמת כמו שהיא מתעוררת את הרצון להרגיש מחדש את הרגעים הקלים, כאשר רק, באופן כללי, גרם.

אם אתה אוספת נתונים סטטיסטיים ולשאול את הנשים את השאלה "אתה רוצה יותר אהבה בחיים?", איך אנשים משמשים להביע, התשובה הפופולרית ביותר תהיה" כן ", והנקודה כאן היא לא במספר המין או של שליחים, אבל במיוחד ברומנטיקה ותאריכים. למרות אהבה ומין הם שני צדדים של מדליה אחת, כמעט כל ציד אחד, כך המטבע הוא לעתים קרובות יותר בצד של "אהבה". זה לא סוד לכל דבר בסלידה מוחלטת למין, אבל ברומנטי, כמו רבים באים לידי ביטוי, טבע נקבה.

רק יחידות של בחורים זקוקים לכך סכום של ליטוף ואהבה בחיי היומיום, קטגוריה כזו נקראת כאילו המילה המסתורית "רומנטיקה". כי התשובה לשאלה למה גברים מאחלים יחסי מין, גבירות של אהבה שוכבת על פני השטח - במימוש שונה של מילים ואיך אנחנו מדברים כל הזמן עם הגברת. עבור כמה אהבה ראשונית, ולמשחה, סקס היא אחת השיטות של ביטוי של אהבה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

כדי להיפטר איך המחשבות השליליות של הגברים הן על החסרונות של סקס, או את חוסר האהבה של הגברת הוא די, כפי שכולם יודעים, שיחה נמדדת, ולבסוף, לברר מה בדיוק צריך להוסיף לעניינים שלהם לחיזוק שלהם ופיתוח. ואולי אפילו לא צריך להגיד שיש הרבה ספרים, כמו בראשות, פסיכולוגים גלובליים בנושא "תרגום" של מילים עם, כפי שכולם אומרים, שפה זכר לדיסקי, והפך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא הכרחי לפחד שיחות לנשמות, זה רק לעשות דברים קשה, ואת המשתתפים שלהם מאושרים יותר.

ואה כל כך גברים מתאהבים בגברות, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כולם יודעים שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 השנים ביותר. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים איך רובנו התרגלו לדבר, חיים סקסיים.

כי גברים יותר נשים גם צריך סקס הוא מיתוס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לקחת שני אנשים מהמין השני עם הרמה הרגילה של הורמונים, הם יהיו במידה דומה כדי לצורך קרבה אינטימית. אבל על בסיס האמונות של הפסיכולוגיה, אכן, החבר'ה במין מתעניינים יותר בתהליך עצמו, והגברות הן קרבה מוסרית ורגשות. יש לציין כי יש הבדל בין החבר 'ה לבנות. נשים עדיין מרגישות כדי לדבר עם יחסי מין למען המין עצמו - להם את הביטוי הזה של אמון בשותף, "שרי" על מערכת היחסים.

חלומות אישיים בישראל יסודי, אם אתה ילדה אלגנטית בלארוס. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 3600 יורו.

הגברים, להיפך, לעתים קרובות, להיות, למצוא קרבה אינטימית, בכלל לא מחפשים אהבה.

Просмотров: 362 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar