15:10
מהו היחס למין בתרבויות שונות של העולם?

סקס בכל ביטוייו היא אחת משיטות הביטוי העצמי של תרבות העמים. לאחר קריאת התנהגות מינית, ניתן לבצע מסורות ולהרגלים מסקנות - סקס בתרבויות העולם מגוונים ורב-משמעית. לא מפתיע שיש חיבור שטוח בין תרבות ומין.

התוכן של המאמר

1 תקשורת של תרבות ומין 2 רגשות וחיים סקסיים 3 עמי מין של סין והודו 4 מין בתרבות האסלאם 5 סקס בתרבות המודרנית

תקשורת של תרבות ו sexi

במובן הרחב, מושג התרבות מכיל כשלעצמו מפרק תוצאות פעילותה של אוכלוסיית כדור הארץ. תרבות המין היא מערכת של איסורים, כללים ותמונות של התנהגות מינית. זה מסדיר אנשים סקסיים.

תוֹצָאָה תקשורת של תרבות ומין היא מראה של יצירות אמנות: פסלים, יצירות ספרותיות ותמונות אמנותיות. התרבות האנושית מתפתחת להתפתח, בעוד סקס לתרבות אין מגמות פיתוח מהיר. בכמה תרבויות, התנהגות סקסית נשאר על ידע בסיסי, אשר הם יסוד סקס בעיקרון.

הספציפיות של המין של אדם היא שאנשים מוכנים לחיים אינטימיים מרגע הכבידה. כמעט תמיד, את הפונקציה הראשונית סקס - קרבה מאבד את הרלוונטיות שלה, ואת המטרה העיקרית של סקס היא להשיג enjewes. על פי תוצאות החוויה של פסיכותרפיסטית.רייך, מתוך 5 אלף אג"ח סקסיות לכל חייו, רק חמישה-עשר אנשי קשר היו להמשיך את הסוג.

כתוצאה מכך, משך החיים האנושיים מצאו את ערכו במערכות יחסים אנושיות והפך לחלק בלתי נפרד ממנה. כדי לחזק את זה sequapile, אנשים החלו גם להשתמש בטכניקות שונות ושיטות להגברת אהדה הדדית ואת האטרקטיביות המינית. יחד עם שינוי זה טקסים לפני סקס.

ריקוד להיות טוב יותר, סמליות בגדים מתמחים במיקוד תשומת לב חיצונית sequapile. טעם טעם texted. בשל השפעות דתיות, התנהגות מינית מתחילה להסדיר את הטאבו, האיסורים וההוראות.

כי זה אפשרי לעשות כמה מסקנות:

המסורות של גידולי המדינה משפיעות על התנהגות מינית; המחקר של יבולים מיניים של מדינות שונות מושך את המטרה הראשונית - ללמוד את עמי העולם. כתוצאה מכך, אנשים מבינים את הפרטים של האנשים שלהם ולגלות את העולם השונים של תרבויות אחרות.

רגשות וחיי סקסיים 2

זה בלתי אפשרי ללמד טקסים סקסיים ומסורות של תרבויות של עמים ללא התנהגות חושנית. לתרבות עצמה יש השפעה חזקה על רגשותיהם של אנשים ותפיסתם של המדיום. לדוגמה, תרבות של עמים בדרכים שונות לתפוס צבעים. תושבי האיים האוקיינוס ​​השקט אינם נבדלים בצבע ירקרק מן הכחול, והאדמומיות משווה את הצבעים של קאריה וצריכה. ההבדלים בתפיסת הפרחים מאופיינים בהבדל בהגדרות הנתונים הראשונות של תרבויות.

משעשע ניסיון החזקה ארגון בריאות גלובלי. נושא מחקרים היו תיאור של רגשות שונים על ידי תושבי אוגנדה. בסופו של דבר התברר שהתושבים אינם מתבוננים בהבדלים חזקים בין רגשות כאלה עצב, שביעות רצון, אושר וכעס. זה מצביע על כך שאדם אחר שונה מאוד, טוב משיטת החשיבה שלנו.

מ האמור לעיל, כי הרגשות של תרבויות שונות הם שונים, כי הם לדחות את אותם הדפסים שונים על תחום סקסי של חייהם. זה למה כל תרבות של מין יש משלה תכונות ייחודיות. לדוגמה, הספרדים הם חושניים ודמויות יותר האיטלקים.

עמי מין של סין והודו

אחד ה תרבויות מין אופייניות זיהו תרבות של מין בסין. אַנתרוֹפּוֹלוֹגִיָה מצא מספר עצום של פריטים phallic מאז ימי קדם.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. שוב ושוב, קונים - חבר 'ה מצליחים, אלה המתכוונים להופיע לטובה בחופשה, הליכה בהישג יד עם אישה יפה. רווח זה הוא די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

בעידן ג'ואו החל לטפח את תפקידו של גבר. התחלה זו היא חיפשה כזה תופעה כמו חראם. לאיש היה בן הזוג הראשון, 3 נשים שניות ותשע שלישי נשים.

התוצאות רעות הן יריבות של רצפות, disorientation במערכת של ערכים מיניים.אבל, מוצרי מין חיוביים בתרבות המודרנית. לדוגמה, הכרה גבירותיי בחברה עושה את זה יותר יפה למדי עבור אחרים הֹדֶן. סִינִית הקשורים היטב לאוננות זכר, אבל מתנשא - לנשי. הסינים ביקשו לנטרל את המין, במילים אחרות לא שבקו אותו ולא להתייחס רע בביטויים מיניים.

תרבות סקסית הודו ראויה תשומת לב נפרדת. במסגרת דת ההינדואיזם, כדור סקסי עשיר. אחת התכונות הטובות ביותר של התרבות של הודו היא ביטוי של סקס כמו תהליך של קבלת הנאה. סקס מתפרש כמו לקבל טוב ואושר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

חיי המין מתוארים כמאבק של גברים עם גברת, שם האיש התקפות, והגברת יש התנגדות. באותו זמן, יותר תשעים עמדות תוארו כדי לקבל את ההנאה הגדולה ביותר מן הטעם של הקרב. היה פתק כי יש צורך לבחור תנוחות עם התכונות האישיות של המבנה של גופים אנושיים.

גבירותיי ב הינדואיזם מטופל כמו רגיש רגיש יותר רגיש יותר, מאשר גברים. כי תהליך המין היה משמעות קסומה.

סקס בתרבות האיסלאם 4

ניואנסים רבים תרבות סקסית באיסלאם נלקח מגידולים אחרים, במילים אחרות מתורגל פוליגמיה וסגנון חיים פטריארכלי. לדברי הקוראן, אללה כאשר מפתחים אדם, לא רק נשאר ואדמה, זרע. זה למה המסקנות נעשו כי אללה לא היה נגד מין והוגש סקס כערך ואת היתרון. גברים הודה אללה ליצירת יופי נקבה שלה הזדמנויות לרגש הפוך.

בתרבות האיסלאם מקורו בקפיון כמו היגיינה סקסית, מטרתו טוהר הגוף. גברים וגברות נתפסו לנוהל כמין ברית מילה. בנישואין, חיבור של 2 גופים התפרש כגמור של אושר, יתרונות ותוצאה של הנאה.

סקס בתרבות המודרנית 5

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי. היחס למין הוא שונה לא רק בתרבויות שונות של העולם, וכל אדם. בסופו של דבר הרושם של רגשות. סקס מודרני הוא בלתי צפוי. הבנות לא יודעות למה לצפות מאנשים צעירים, וגברים אחרי קרבת הלילה הראשונה יכולה פשוט לעזוב בלי עקבות.מושג המין, נישואין ומין השתנו גם בהשפעת הקונפוציאניות והבודהיזם. ב זמן אמיתי התצורות חמורות התרחשו תחת המדיום של המהפכה התרבותית. קונפוציאניזם נכנס לחיי סקסי של מסירות נקבה.

התוצאות החיוביות של התרבות המודרנית כוללות את הצמיחה של מין הארה, הערכה מינית חיובית והעשרה של חיי מין עזרה בדרכים שונות.

במסה תרבות סקסית תכונה ייחודית היא ארוטיקה. זה מתבטא הפגנה מוסתרת של העירום למופע הפתוח של סצינות סקסיות ב קולנוע ועיתונות. סקס הופך כל יום. חשיבה על מין הנאה ניתן לקרוא במאמרים של עיתונים, מגזינים אובבה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

מין הזמן הנוכחי מוערך בדרכים שונות. R. מאי מאמין כי חופש סקסי הוא רק להגדיל את מספר הבעיות הסקסיות, גם מוריד רגישות להתנהגות מינית.

יש תרבויות, שם עד כה, יחסים אינטימיים יש צורך רק לגידול, אבל מושג כזה כמו "אורגזמה נקבה" לא קיים. זה לא עוצר נשימה, כי הפלנטה שלנו באמת עצומה! זה נהדר כי במין התרבות שלנו הוא חלק בלתי נפרד של המקרה נתפס כמשהו לא רק נוח, ונעים מאוד.

ליישם חלומות אישיים בישראל יסודי אם אתה ילדה ארוטית מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 4200 יורו.

בשנת 20 שנה, הרעיון של "סקס" ו "ילדות" הופכים להיות יותר זה מזה - זה מאשר את שפע של אמצעי מניעה לפחות כמה טעם וצבע. עכשיו את התפיסה של התינוק הוא מעשה מאוד מודע לרבים.

Просмотров: 6270 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar