02:23
שיא: למעלה 10 עצות על מנת לשפר את איכות המין

מי יסרב לשפר שיפורים בחיים האינטימיים שלהם, אפילו אני בסדר? אתה מתעורר כמו איך לקבל מעשים משמעותיים מסוגל במהירות, אך מוחשית כדי להגדיל את הנוחות של שלך, כמו בראשות, יחסים מיניים.

התוכן של המאמר

1 להשתמש סיכה 2 לא לעכב סקס עד מאוחר 3 שנה את הסביבה רְהִיטִים 4 חידוש 5 לא tertay צעצועי מין 6 לא לשמור כאב למין 7 השתמש כיצד אנו רגילים לקרוא, ribed מתקנים 8 תן לי להבין שאתה כמו 9 תוכנית לוח שנה

השתמש סיכה

אל תחשבו כי חומר סיכה נדרש רק איך אנשים נהגו להביע, נשים זקנות. הלחות של הגברות של איברי המין היא עקרונית מאוד למין נעים. חוֹמֶר סִיכָּה באופן מיידי להגדיל את מידת ההתעלות, וכפי שאנשים נהגו להביע רגישות ארוטית, היא ליצור יותר, כפי שכולם מובנים, תנאים נוחים לנשים יהיה להקל על החדירה של גברים. אל תשכח אותה במהלך אוננות, סקס אחורי, ממשש, מבוא של ויברטורים וצעצועים אחרים. ובכן, לגברות, חצו מגבלה בת 40, חומר סיכה - זה רק nerko, חוזר סקס אינטנסיביות הנוער.

לא לדחות סקס התחיל

יחסי מין מרגיע, אבל כך שהוא באיכות גבוהה, שלו ההתגלמות מבקשת מאמצים פיזיים. כמעט כל זוגות אפילו אחרי רווי יום עבודה נופל למיטה מאוחר ומרגיש עד אז עייף. לכן, המין שלהם במצב חצי משעמם, איטי, בלי רגשיות ונרבה. אתה תרגיש הבדל נעים מאשר בואו נעשה אהבה עם יום או במחצית הראשונה של היום שבו אתה מלא אנרגיה.

לשנות את הסביבה רהיטים

נסה שינויים, contramit את התבניות שלך. אתה רגיל קיום יחסי מין בערפל? נסה לעשות את זה כאשר האור מופעל, לא יכול להיות בהיר ומתון ו מושתק. אלא מעדיף לעסוק אהבה כאשר תאורה, הסיכון מכבה את האור או לפחות לשנות אותו נרות, ואפילו טוב יותר, לחוות את כל מחרוזת הלטיפה והיחיוי עם קשורה עיניים.

ולא חיי המין שלך בדרך כלל זורמים בדממה, נסה לשנות את המוזיקה שלה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי זה גם עוזר להירגע, מסכות מסיחת רעש. מצד שני, המוסיקה עושה גישה מסוימת קובע קצב סקסי.

חידוש

תשוקה מינית, באופן כללי, היא תלוי בשחרור ההיפותלמוס Neuromediator Dopamine.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין eSquiten, כי זה ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

זה פעיל מבחינה ביולוגית חומר כימית - המפתח למין נלהב. בהחלט, ראוי להזכיר כי בתורו דופמין המיוצר על ידי החידוש של זיכרונות. לכן רמת הדם שלו Skeins כאשר אדם הוא הראשון מערכת יחסים רומנטית.

צור תנאים שיגדיר את המוח שלך ב ייצור דופמין. ראוי לציין כי לעשות אהבה בחדר המלון, על הגג של גורד שחקים, לאחר קפיצת המצנח המשותפת, ברכבת, בבית על הרצפה או במטבח שולחן. לעשות כל דבר, אבל זה בהחלט יהיה משהו חדש.

לא tertay צעצועי מין 5

מילה זו היא "כן". יש לציין כי כאשר בן לוויה סקסי הוא פשוט עושה את מה שאתה אוהב, בכל פעם עם אוקטופי ביטוי של אקסטזי לקרוא "כן". ושקט מאשר מעשיו לא נותנים הנאה. מהר מאוד חצי יקר ייהרגו שבו אתה יכול סוף סוף לשמוע ממך מילה קטנה קצרה. בחירה בחנות או צעצועי מין באינטרנט עם בן זוג, שניכם מקבלים תוספת תמריץ מרגש.

לא לשמור כאב ל Sex6

במקום מצב הבריאות שלך גורם כיצד אנשים רגילים להביע, כואב סימפטומים, לקחת משכך כאבים מראש, כשעה לפני שאתה עושה אהבה. כאב לא רק עושה תנועה זריז, זה מסיח, לא מאפשר לך להירגע ולהתרכז ברגשות. במיוחד מונע מין כאב במפרקים, עמוד השדרה או השרירים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה להרדים לפני כן סקס נראה להיות אפילו יותר בוער, וכמעט כולם כזו בדרך כל כך מסייעת להיפטר כמה בעיות במיטה.

השתמש בשטרגרד כלים 7

לעתים קרובות במהלך תנוחת מין, מתח, תנועה עם מיקום לא נוח לגרום קהות, ולאחר מכן וכאב בשרירים. השתמש רפידות או רולים. לא עבור אף אחד לא סודי, כי זה מאוד נוח עם cunnilingus לטווח ארוך, שבמהלכן כמעט כל הגברים, בסופו של דבר, overstrain את הגב, הצוואר והכתפיים.

זה מספיק כדי לשים כרית מתחת לשד של שותף או כמה תחת הרגליים של השותף כך סקס אוראלי להיות אפילו יותר נוח. בתנוחת הברך של זוג כריות מתחת לבטן של הגברת יוסרו מפציעות אפשריות של הגב והברכיים. זה טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי בזכות טריקים כאלה תגדיל את הסיבולת המינית שלך.

תן לי להבין שאתה כמו 8

לא כל זוגות דנים במין פרטי. מעת לעת קשה להביע בקול רם, אילו פעולות אתה מחכה, ויש לך יותר נחמד. יש kutsae אחד, אבל המילה הארוטית המתמשכת ביותר, מסוגל להתמקד שותף על ניכרת הרצון שלך.

כמעט כל הנשים יהיו דילדו, אבל לעתים קרובות יותר תהנה איך אנחנו מבטאים הצהרת סולו. אבל יותר ולעתים קרובות יותר ויברטורים, באופן כללי, להיות תוספת נעים E כדי זוג סקס. אבל זה לא הצעצוע היחיד, יש מספר עצום של מכשירים המסוגלים KOK ירוו המצאה שלך משחקים, כמעט כולם יביאו, איך אנחנו מביעים, זיכרונות קלוריים חדשים.

לוח שנה

מאוד, באופן כללי, המצב נפוץ כאשר שותף אחד רוצה יותר סקס מאשר אחר. הוא משפיע הרסנית. ממך אנו נכנע לתכנן את האהבה שלך מראש, אתה יכול להסיר את ההבדל איך אנחנו מביעים צרכים מיניים.

התקשות רוסית וא נכון של מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו שערורייתי, כך, מה זה לא lish להיות שותק. רק כמה יחידות יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.
דירות דיסקרטיות בתל אביב

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ראוי לציין כי לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי המין. לא משנה מה זוג צריך לשאוף לשפר את איכות המין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. להקצות את הימים, לציין את האקס ביומן. פורטר ס ' לא ליבידו גבוה לא צריך להיות מושפל על ידי דולף קרבה אינטימית ל הזמן כמו 2 לא יהיה סוף סוף לשים לחץ או תחושה של אשמה בשל כישלון. בסופו של דבר, כזה "מתוזמן" מין בן זוג עם נמוך ליבידו, בדרך כלל, מבחין יותר נכונות לאינטימיות מין ימי טבע, להרגיש פתוחים יותר, וכפי שאנו מתרגלים לקריאה, יציבה עם שותף. מתון, כדי לשים את זה בעדינות, להיעלם ולסכסוכים להיעלם, להיות טוב יותר מאשר במקרה, ולכן שביעות רצון מינית.

בשאלה, כפי שכולם יודעים, שמחת האהבה של המדגם אינה קיימת! תאמין לי, אין זמן להשתפר. טכניקות חדשות, פרקטיקות, רגשות ... עולם המין הוא פשוט מדהים! ואת הדבר הראשון לעשות כדי לשפר את איכות המין - לשכוח סטריאוטיפים ודעות קדומות. לזרוק את האילוצים ולא לחשוב בכלל על העובדה כי אחד או אחר תרגול יכול גם נראה סטייה. רק הרגשות והרגשות שלך חשובים. להפיץ את המסגרות מותר לא מנסה להגביל את עצמך. ואז איכות המין ישוחרר על העיקרון של רמה חדשה.

Просмотров: 140 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar