05:49
סימני מים והשטגי: כלים חשובים לקידום מודל Webcam של חשבון

ישנם כלים שונים שונים על ידי מודל מצלמת אינטרנט יכול למשוך את תשומת הלב של חברים ולקבל מנויים חדשים. בשביל זה אתה רק צריך להקל על החיפוש אחר החשבון שלך. במקרה זה, hashtags ו סימנים יסייעו. לשקול מה זה וכיצד להשתמש בהם.

מהו hashteg וכיצד להשתמש בו בעבודה של מודל מצלמת אינטרנט

על אתרי מצלמת אינטרנט, מערכת החיפוש מבוססת בדרך כלל על קטגוריות או תגים מיוחדים. היסטג היא מילה קצרה משקף את שידור הנושא. לדוגמה, #bdsm #lstrip #footfetish ו t. ד '. יותר hashtgov, יותר טוב. תגים כאלה ניתן לתאר על ידי המראה שלך, תכונות של האתר ולפרסם את עצמם.

גברים באים לאתרי מצלמות אינטרנט עם מטרות מסוימות. מישהו רוצה להסתכל על ילדה ג'ינג'ית בחליפה של תלמידות, שאחרים רוצים לתקשר עם הבוגרים הבוגרים - גברת. כדי למצוא במהירות את הרצוי, membraters להשתמש בתגים מיוחדים. לכן חשבונות של דגמי אינטרנט אלה לשים תגים הם הרבה יותר פופולרי כפי שהם מוצגים בעת חיפוש.

כזה קצת הוא מסוגל למשוך מספר עצום של מנויים חדשים. העיקר הוא להשתמש תגים כראוי על מנת לשקף באופן מלא את כל הבקשות שיכולים לחפש גברים. היסטג יכול לשקף:

  • תכונות של מראה: לבנות, גיל, אזרחות, גודל השד או צבע שיער (העשרה, ציצים גדולים, קטן, רזה, בוגרת, אסיה, ג'ינג'י, בלונדינית).
  • תכונות של אופי, התנהגות או ספציפיות של התמונה (שובב, קינקי, כלבה, עליז, יפה).
  • תרגום או הצג תכונות. אתה צריך להשתמש במילים שיכולות לתאר בפירוט מה שתציג (טופלס, ריקוד, צמרמורת, צעצועים, סטריפטיז, מרגיע, BDSM).
  • צעצועים משומשים, תכונות, אביזרים ופריטים כי יהיה מעורב בתערוכה (גרביים, משקפיים, מסכה, עקבים, כובע, הלבשה תחתונה).
  • נטייה מינית של הנערה אם השידור של תוכן מתובל מיוחד אמור (הטרו, דו, לסבית).
  • בנוסף לקטגוריות העיקריות, אתה יכול לבוא עם הרבה hastgov, אשר יתאר את התכונות של השידורים שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה לגייס יותר membors ב פרטית, אתה יכול לשים תווית # Cam2cam. לבצע בצורה של תלמידה? ואז לכתוב #schoolgirl. הולך להראות משהו באמת מדהים? לאחר מכן השתמש #shock ו #Hot תגיות.

    בכל אתר יש קבוצה של משתמשי תג לעתים קרובות, ולכן רשימה זו שווה לקרוא מראש. אתה יכול גם "גבוה", אשר hashtags להשתמש במודלים המצליחים והמופעלים ביותר. זה יעזור לשכב יותר מנויים חדשים ושידור membors. יש צורך להשתמש בתגים, כי זה הרבה יותר סיכוי כי אדם יבחר את הפרופיל שלך כאשר הוא יחפש את התוכן שלה. ללא תגי הפרופיל שלך לא יוצגו בעת חיפוש.

    מה הם סימני מים ומדוע הם דגמי אינטרנט

    סימני מים הם כתובות מיוחדות בתמונות או בסרטונים, אשר מדברים על שייכות של חומרים, מה שהופך אותם זכויות יוצרים. כיתוב כזה הוא בדרך כלל אפור או לבן ושקוף קטן, כדי לא להפריע להציג את התמונה או וידאו. סימני מים לא רק לעזור מודלים אינטרנט למשוך משתמשים חדשים, אלא גם למנוע גניבה של התמונות שלהם וידאו על ידי בנות אחרות, אשר נמצא לעתים קרובות מאוד בתחום זה.

    אם אדם רואה את התמונות שלך או קטעי וידאו על משאבים אחרים, ולאחר מכן על סימני מים הוא יוכל למצוא את הפרופיל שלך ברשתות חברתיות או שאלון באתר האינטרנט. בנות אחרות לא יוכלו להשתמש בחומרי זכויות יוצרים בשאלונים שלהם, שכן כל הקישורים יובילו אליך, ועליהם זה בכלל לא רווחי. לפיכך, השימוש בחמאמרקים מביא יתרונות כפולים. אתרי אינטרנט לא לאסור על בנות להשתמש סימני מים, להיפך, הם מעוניינים הבנות להציב את החומרים של המחבר ובכך להגדיל את התנועה של האתר. נערות ליווי במרכז

    איך נראה סימן מים

    על מנת סימן המים לטובת, זה חייב לעמוד בדרישות קפדניות:

  • כשם סימן מים או כינוי. כינוי או קישור לשאלון באתר אינטרנט כדי להשתמש בו אינו מעשי. האתר לעבודה עשוי להשתנות, אז כל העבודה תהיה בשווא וחומרי קידום מכירות לא לשאת שום תועלת. לחלופין, תוכל לבחור קישור לחשבון ברשתות חברתיות.
  • סימן מים חייב להיות קריא.
  • הכתובת צריכה להתאים את התמונה ולא להפריע לצפייה.
  • סימן מים צריך לכבוש שטח קטן יחסית בקנה מידה של התמונה.
  • לא לשים כתובת בזווית, מאז זה יהיה קל "לקצץ". במרכז הוא גם לא את האפשרות הטובה ביותר. עדיף לשים סימן מים איפשהו על רקע ניטרלי, קרוב יותר לחלק המרכזי.
  • סימני מים hestegi יעזור גברים מהר יותר למצוא אותך ולהירשם כמנוי לפרופיל שלך כי רק הזמן להגדיל את מספר האוהדים ואת האותיות לשידורים. הנה כל כך לחיות דברים קטנים יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה של מודל האינטרנט.

    Просмотров: 138 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar