22:16
סקס אחרי עשר שנים של חיים יחד? זה נהדר!

מתי אחרי החתונה, לא מעט שנים עברו, לא נפלא כי חיי מין לאט לאט הולך לירידה: ילדים, טיפול, עבודה. רק פעם אחת. אבל החל חופשות, ילדים שנשלחו לסבתא עם סבא, בני זוג להישאר לבד .. כלום לא משתנה. בהיעדר ילדים, אתה יכול לתקן, צופה בסדרה, קח את זה, לבסוף, עץ חג המולד, אבל אתה אף פעם לא יודע איך לצבור. סקס ברשימה זו ב רוב המשפחות יתקיימו ממש בסוף, וזה יכול להיות ehed ביותר תשוקה היקרה לישון.

התוכן של המאמר

1 כאשר הוא הולך משאלה 2 סיבות 3 קאונטי

אֵיך אז מתברר כי במשפחות חזקות, שם בני הזוג אוהבים ומכבדים כל אחד חבר, לעתים קרובות אין מקום, זה נראה החלק החשוב ביותר - נשוי חוֹב? או שהוא בגלל שזה נקרא כי יש צורך לבצע את זה כחובה, כמו שטיפת כלים או לנגב אבק?

כאשר הוא הולך רוצה

מיד אחרי החתונה, כמה זוגות לא מרגישים אטרקציה מינית מתמדת זה לזה. ירח דבש לא כל כך נקרא. אז החיים נכנסים לקורס הרגיל, אבל סקס לאחר החתונה נשאר חלק חשוב מזה. ילדים מופיעים, יותר חובות בבית ובעבודה ומין לכאורה לא מספיק זמן וכוח, אם כי הרצון נראה עדיין. בהדרגה, חיי מין סוערים נע לתוך הקטגוריה של זיכרונות נעימים של בני נוער, בגרות מוצקה השתנה.

כְּבָר במשך זמן רב ולילות ללא שינה עם בעיות של ילדים מאחור, ובשם נקרא וטרילוני, ועל העיכוב יגידו "מתעכב". א סקס עדיין חסר זמן.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. במיוחד לבחור אסקמנטל, אשר ברמה יהיה להקצות ולאסוף חברה יפה.

למרות שזה מספיק עבור ספרים, גאדג 'טים, אפילו על שיחות. מבוגר בעדינות אוהב אחד את השני, כבוד, מרגיש רוך. אבל הרצון איפשהו נעלם.

רוב מעניין זה לא עבור כל זה היא בעיה. זוגות רבים מאוד לחיות ללא חודשי מין, אם לא שנים ובכלל לא מאמין שהם משהו חסר. יש להם יחסים מצוינים, חיים נוחים והקים, מושבי מין שמאלה שמאלה. אין זה אומר כי הוא מחפש. הוא חדל להיות נחוץ, אם כי שני בני הזוג פיזית בריאים.

סיבות

למה אטרקציה מינית נעלמת? הרצון להמשיך מהסוג הוא אחד הבסיסיים האינסטינקטים, הוא לא צריך להיעלם בצמד מבוגר בריא, אבל עושה את זה תדירות מפחידה.

W רופאים ופסיכולוגים אין קונצנזוס בחשבון זה. במקום זאת, במצטבר מגוון של היבטים: מן ההשפעה על הפסיכה באינטרנט עם שפע זמין מידע על התוכן השונים ביותר לזיהום האטמוספרה.

לפני עם תחילת החושך, כאשר ילדים שוכבים, מבוגרים לא היו כלום לעשות. סקס היה דרך מצוינת לעבור חורף ארוך וקיץ קצר עֶרֶב. עכשיו אדם קשה להכריח את עצמו להתנתק מתוך צפייה בסדרה או הצעצועים האהובים עליך וללכת לישון, איזה תשוקה מינית.

שפע מזון לבבי ובלתי בריאות גם עושה את העסק השחור שלה. כמעט כל בעלי חיים גדלו על בשר באמצעות האכלה הורמונלית, במוצרים אנטיביוטיקה מתווספים באופן מאסיבי, על תוספים כימיים אפילו להזכיר לא עלויות. כל החומרים הללו משפיעים על גוף האדם, המוביל לשונה השלכות: מדיכוי הליבידו למחלות אונקולוגיות.

אתה לא יכול הנחה ואת המגמה הכללית בחברה להחלקת תפקידים זכר ונקבה: כדי לשמור על משפחה עכשיו יכול להיות אישה, אכפת של ילדים וחווה - גבר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד יעשה חברה נעימה.
דירות דיסקרטיות בקריות

זה לא רע, כמובן, אבל מוביל לשינוי מסוים במודל ההתנהגות, התפיסה של עצמה ועל רמת התת-מודע יכולה גם להשפיע על הרצון.

אישה היא מנהיג, עם אחיזה ברזל זכר יכול לגרום להערצה, אפילו אהבה, אבל עם בעיות הרצון עשוי להתעורר: הדימוי שלה מן הסטריאוטיפ, אשר גדל על ידי גברים. בכיוון ההפוך, היא גם עובדת: אישה יכולה לערער את בעל בעלה, אבל דמותו של גבר במוחה קשורה עם הארורה. הפער בין המודל הניח עם העובדה כי יש למעשה יכול לנקז את הליבידו להשפיע על הליבידו.

Corolleary3

באופן כללי, עבור זוגות נשואים מאושרים, שאין להם רצון לקיים יחסי מין משני הצדדים, ובהעדרה הוא בשום אופן לא קריטי. אין בית משפט, כמו שאומרים. ילדים כבר שם, ואם עוד תינוק רוצה, אפשר לעשות חריגה וכמה פעמים אחרי הכל, כדי להגשים את החוב הנישואין שלך, לא משנה כמה רצית לעשות משהו יותר מעניין.

עוד דבר - צעירים. היו זוגות שכללו במכוון את המין ברשימת חובות הנישואים. זה מתאים לשניהם, בני הזוג הם בטוחים כי הם לא לאבד שום דבר. כמובן, סקס הוא עניין אישי, אבל עדיין בתוך מחאה כלשהי. מין - הצורך הבסיסי לכל היצורים החיים, יש צורך להמשיך את סוג.

ברור שאנשים כבר מזמן נדחים לצורך זה וקיים יחסי מין, ילדים קשוחים, חושבים היטב על שלב זה והכנת. אבל חוסר הרצון לקיים מין סותר את הטבע. האם זה פעמון מדאיג לאנושות?

Просмотров: 148 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar